• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Dokfilm

Nja.

Zeitgeist + Zeitgeist: Addendum

Kommentaar

just oli ETV2 pealt A. Q. Khanist suht hea film.
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

kas dokfilm ei olegi film?

Kommentaar

Algselt postitas smörgåsbord Vaata postitust
          kas dokfilm ei olegi film?
          Spetsiifilisem teema ei tule kahjuks.

Kommentaar

Algselt postitas lenc Vaata postitust
            Zeitgeist + Zeitgeist: Addendum
            Suures osas bullshit, kuid seal on mõned head mõtted sees.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Aadu&co
              Kui küsida võib millest see film?
              Dok. film müütidest nagu näiteks 9/11 sündmused ja pangandus jms. USAs keelati see film ära.

Muidugi, kui jutt on Zeitgeistist nüüd ...
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                No mis seal siis nii väga bullshit oli? Enamus oli kenasti põhjendatud ja lahtisi otsi oli väga vähe. Kas sinu aju ei suutnud lihtsalt omaks võtta?

Kommentaar

Tundub jah, et sa poiss ei jaga lihtsalt matsu välja ja usud kõike muud paska, mis sulle aetakse.

Kommentaar

Ja keda veel see Zeitgeisti teema huvitab, vaadake ka - Endgame: Blueprint for Global Enslavement.

Kommentaar

Soovitan vaadata Earthlings
                      video.google.com/videoplay?docid=6361872964130308142
                      Saad reaalse pildi ja võib-olla ka šoki!

Film "Maalased" ("Earthlings") on täispikk dokumentaalfilm inimese täielikust loomadest sõltumisest (lemmikute, toidu, riietuse, meelelahutuse ja teaduslike uuringute osadena) mis samuti illustreerib ilmekalt meie täielikku lugupidamatust nende "mitte-inimestest varustajate" suhtes. Filmile loeb teksti peale Oscari võitnud Joaquin Phoenix ja muusika on loonud kriitikute poolt paljukiidetud Moby.
                      AILTON

Kommentaar

No mis seal siis nii väga bullshit oli? Enamus oli kenasti põhjendatud ja lahtisi otsi oli väga vähe. Kas sinu aju ei suutnud lihtsalt omaks võtta?
                        Ma homme kirjutan siia, ära lahmi.

Kommentaar

Cocaine Cowboys on nummi dok oma aja Floridast

Kommentaar

Ma homme kirjutan siia, ära lahmi.
                            Ma ei lahmi. Tegelikult on see täiesti tavaline, et inimese aju lükkab tagasi väited ja maailmapildid, mis erinevad kardinaalselt talle seni teadaolevast. Selles ei ole midagi imelikku, aga üritaks siiski avatud mõtlemisega olla...

Kommentaar

ma ei ole küll Zeitgeisti näinud, kuid usun et tegemist on mingisuguse intrigantide pundiga, kes võtnud vaevaks igasugu asjade kahtlaseid külgei rõhutada vms...
                              Kui keegi hea inimene mulle võimaluse välja käib, kust ma näha seda teost saaks, siis võtaksin käsile küll.
                              olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Working...
                              X