No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kuidas sellest sinisest asjast lahti saada?

Kommentaar

My Computeril parem klikk ->Properites->Advanced-> Settings Performance alajaotuses->linnuke kirja "use drop shadow for icons labels on the desktop" ette.

Kommentaar

Miks Chelseal kunagi ei vea ?

Kommentaar

Algselt postitas sziczinche Vaata postitust
          Miks Chelseal kunagi ei vea ?
          Karma on negatiivne vene mõrtsuk-kaabaka tõttu.

Kommentaar

Kiire:

New Yorker on Tallinnas Rocca Al Mares ja Kristiines? Veel kuskil?
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

New Yorkeri kodulehe järgi mitte.
              20 LEGEND

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Kiire:

New Yorker on Tallinnas Rocca Al Mares ja Kristiines? Veel kuskil?
                Taskus ka

Kommentaar

Algselt postitas vtp Vaata postitust
                  New Yorkeri kodulehe järgi mitte.
                  Tänud.

Algselt postitas sziczinche Vaata postitust
                  Taskus ka
                  Well, NY on Pärnus ka. Aga ma mõtlesin Tallinnat, tänud igatahes
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

mis selle näitlejanna nimi on, kes praegu tv3s 'kättemaksukontoris' kolki saab?

figureeris ka 'tuulepealse maa' lõpuosades.

Kommentaar

Algselt postitas smörgåsbord Vaata postitust

Sellega seoses, kes "Saladustes" eelmine osa Viktoriat mängis?

Kommentaar

Algselt postitas smörgåsbord Vaata postitust

Inga Salurand. Kui näitlejatar meeldib, siis soovitan no99 teatrile silm peale panna

Kommentaar

Algselt postitas Scooter Vaata postitust
                          Mis bänd täna hommikul Terevisioonis oli? Seal üks tots oli jube hea (ma tean, et mõtlete kohe seda vanamutti a tegelt oli vastupidi)! Ainult, et liiga palju istitas ja üritasid kõik korraga rääkida.
                          Ise küsin ise vastan: STELLA!

A ikkagi, mis selle totsi nimi on?
                          DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
                          Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Facebooki ilmus miskine "Millised sinu Orkuti sõbrad on ka Facebook'is?" rakendus või asi. Kellelgi veel ja kellelgi reaalselt töötas ka see?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                              Facebooki ilmus miskine "Millised sinu Orkuti sõbrad on ka Facebook'is?" rakendus või asi. Kellelgi veel ja kellelgi reaalselt töötas ka see?
                              Ilmus jah. Aga proovinud pole. Mõtetu!.

Kommentaar

Algselt postitas Scooter Vaata postitust
                                Ise küsin ise vastan: STELLA!

A ikkagi, mis selle totsi nimi on?
                                Lotte Jürjendal.
                                armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Working...
                                X