Genoa C.F.C

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Serie B is calling
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Härra Boss on alustanud lammutamist ! Grande Ciro !
      secolo08.jpg
      Lisatud failid
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Immobile top-skooreriks! Superdiil Genoalt, neid pauke tuleb sealt veel ja veel.
        sigpic

Kommentaar

Saabki Juventus järgmine hooaeg teise poole 15 miljoni eest tagasi osta

Kommentaar

Algselt postitas Sonny.Bill.Williams
            ‏@JamesHorncastle
            Genoa president Enrico Preziosi to serve 6-month stadium ban from today... for 04-05 Genoa-Venezia fix. Final appeal failed. Slow process

@Adz77
            Unable to attend the game, Genoa draft in a cardboard cut out of President Enrico Preziosi to fill his seat
            :lol:

kes see kloun oli, kes 2-0 asemel gobbi viigivärava vundamendi ladus?
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

LOOOL @ Preziõuzi

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                kes see kloun oli, kes 2-0 asemel gobbi viigivärava vundamendi ladus?
                Bertolacci

Kommentaar

Tore, et Immobile jaoks ei valmista raskusi ka liiga tippudele sisse koksamine. Väga hea mängija on sündimas, paneb Genoale kaasa elama.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                    Bertolacci
                    see jah?
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Roma sõber Sexmees alistasi siis Lazio 0-1 ja tuvipojad kaotasid oma esimesed punktid.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                        Roma sõber Sexmees alistasi siis Lazio 0-1 ja tuvipojad kaotasid oma esimesed punktid.
                        Kui ise ei löö, siis lüüakse sulle ikka kehtis
                        Mõnusalt pingeline matš oli Kas oli Frey tõrjumas, Lazio ründaja varvas ei küündinud pallini või lihtsalt põrutati taevasse. Zaratel tuli see päris healt positsioonilt hästi välja.
                        May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Sebastien Frey told Sky after the match he lost 12 kg this summer after being told he was overweight. Enesekontroll.

Kommentaar

Luigi on tagasi A -s.
                            Kas realiseerib see mees lõpuks Genoa potensiaali ?

Kommentaar

Genoal on korralik tiim ja eile näidati väga kõvat mängu Roma vastu...Roma lõpuks võttis oma...aga see treeneri vahetus kogub Serie-A-s kõvasti hoogu...
                              Vaatame kaua Luigi vastu peab, Palermos Gasperini ja Milani loots...
                              Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                              I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

kui kodus vaid 20min mängida suudetakse, siis vast ikka ei ole "väga kõva mäng". Kui Romal selg vastu seina oli, siis nägime platsil ainult ühte meeskonda.

Kommentaar

Working...
                                X