Genoa C.F.C

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

vs Palermo

Pinilla ja kohtunik juustud. Hea bet jälle perses. Bertolacci ja Perin muidugi suurepärased.

Kommentaar

Äratundmishetk. Kui VSB veel prantsuse liigat näitas oli pildis Montpellieri keskväljatäht Tino Costa, hiljem ka Valencias.
      Nüüd siis venemaalt laenul :
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Genoast Parma vol 2?
        Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
          Genoast Parma vol 2?
          Genoa on pankrotis?

Kommentaar

Genoa has a new poster boy

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

20/10
              Giovanni Simeone tõstab oma aktsiaid Genoas iga päevaga ning kogub huviliste pilke suurematest klubidest.
              Tänavuse hooaja vaieldamatu komeet noorte ründajate sektsioonist Andrea Belotti kõrval.

Kommentaar

Väsimatu, ehk ka surematu aga kindlasti allaandmatu - Giuseppe Rossi on Genoas!

Kommentaar

Kui linnas näen, teen pilti kah ja postitan siia.😁😁😁😁😁 Hetkel veel ei ole näinud.

Mu Genoa pooldajast sõber ei ole just väga optimistlik tema suhtes, aga eks ole näha mis juhtuma hakkab.
                  FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                  FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Kui taastab oma Fiorentina aegse vormi, siis võiks oodata veel üht-kaht head hooaega.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Kui taastab oma Fiorentina aegse vormi, siis võiks oodata veel üht-kaht head hooaega.
                      Kahjuks oli tema hea vorm Fiorentina eest vaid ca pool hooaega ja pärast kahte järjestikust parema põlve vigastust erilist mängumeest temast enam polnud Kõigepealt salary cut, siis laen ja nii ta läks.
                      Möödunud kevadel oli ka Celta eest mängides ACL, küll vasak jalg, aga karta on, et tema mängustiil on nüüd eriti ettevaatlikuks muutunud.

Igatahes pean ka mina pöialt, et tal hästi läheks ja kõmmutaks mõnuga väravaid.
                      May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Loodan ka, et läheb tal siin hästi.
                        Igati korralik mängumees ju ja talent kah, aga jah vigastused on seda karjääri rikkunud tal.
                        FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Fans of the Italian football club Genoa watched the first 43 minutes of their team’s Serie A match at home to Empoli in near-silence on Sunday to honour the victims of the bridge collapse.
                          In a statement before the game, the fans had asked for “a deafening silence of 43 minutes, one for each child, worker, student, father or mother who are no longer with us today”.

Kommentaar

Korraks tundus, et Genoa paneb see aasta ägedalt aga ägedus on nii kokku kuivanud, et isegi treener Ballardini on juba rohkem, kui kuu tagasi vallandatud ja asendatud... Juriciga Ilmselgelt on segadus mõjunud ka noorele komeedile Kryztof Piatekile, kes viimased voorud kaugeltki enam kõige säravamate puudetega trahvikastis silma pole paistnud.
                            Mis puutub president Preziosi stiili siis: Zamparini who???
                            Pidin reaalselt saidi nime kontrollima seda lugedes

"I consider him to be a terrible coach, as in his career he was fired 13 times in 14 seasons," Preziosi told the Corriere della Sera. "Only at Sambenedettese in Serie C did he manage to see out the season."
                            "I am not interested in the points we have so far, because we need more," Preziosi added. "We've got Krzysztof Piatek, the Serie A top scorer, four strikers and 25 players in total, so it's the bare minimum to do well.

"We have already conceded 13 goals in seven games and on Sunday we lost 3-1 at home to Parma, a team that I consider to be inferior to Genoa.

"Ballardini is a wonderful person, but he doesn't know how to put his players on the pitch, he can't do anything. Juric is a positive coach and it was my mistake to confirm Ballardini at the end of the last season."
                            Aga täna õhtul on toimumas järjekordne Genoa derby, üks vaatamisväärsemaid ja võimsamaid spektaakleid mida saapamaa jalgpallil pakkuda on. Pettumust ei valmista tegevus tribüünidel ilmselt ka täna. Piatekil on aga tarvis võtta tagasi capotabeli liidripositsioon, mille värskeks esinumbriks kerkis täna Ronaldo.

Kommentaar

Preziosi on lihtslt uks jobu, muud midagi, koos Preziosiga on Genoa tallanud juba mittu aastat sama jama rada.
                              Genova derby on kindlasti vaatamist vaart, kahjuks ise selle hooaja esimesel derbyle ei lahe.
                              Pakun, et tuleb kullaltki tasavagine ja vinge andmine. Tabelireal lahutab neid ainult 1 punkt.
                              Arvan, 3-3.

Saluti!!!!!!!
                              FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Kommentaar

Preziosist tehti hiljuti podcast ka

Preziosi and his Genoa scandals
                                Nov 7, 3:20 PM
                                This week on Golazzo, Jimbo, James Horncastle and Gab Marcotti look back on the life and times of Enrico Preziosi, one of Serie A’s most notorious owners.

Preziosi was at the heart of Genoa’s biggest scandal in 2005 and is now trying to rewrite Genoa’s second biggest scandal some 80 years earlier.

It’s a story involving match fixing and shootouts. And we don’t mean penalties.

And there’s the matter of a manager passing away on live television.

Plus we look back at last weekend’s Serie A action and ahead to Milan versus Juventus. Will Higuain haunt the Old Lady this weekend? And is Romagnoli the new Ramos?

RUNNING ORDER:

• PART 1: An introduction to Enrico Preziosi (01m 00s)

• PART 2a: The Bologna-Genoa 1925 title controversy (03m 20s)

• PART 2b: Genoa’s match-fixing saga of 2005 (11m 45s)

• PART 2c: The death of former Genoa manager Franco Scoglio on live TV (19m 00s)

• PART 3a: Inter 5-0 Genoa (24m 35s)

• PART 3b: The rest of the Serie A weekend action (26m 45s)

• PART 3c: Roma’s rubbish weekend (34m 40s)

• PART 3d: A look ahead to Milan v Juventus (37m 30s)
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X