FC Bayern München

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas -JalkafriiK_ Vaata postitust
    Uudiseid pärast treeninglaagrit Kataris , võib vist hakata lootma jälle pidevale võitude seeriale.

The week in Qatar has simply flown by. How would you sum up this year’s winter training camp?
    Louis van Gaal: I think it was an excellent training camp. We’ve become a lot stronger. We spent the week building up stamina, but we also worked on technique and tactics. Hamit Altintop and Mario Gomez, who were both injured, are back again and fit, and Arjen Robben, who’s not played for six months, made a very good impression. We’ve also avoided any new injuries, so I can’t be anything but satisfied.

It was a good end to the week with the 4-0 friendly victory over Al-Wakrah. What’s your take on the match?
    We played a decent standard of football. But the result wasn’t important, it was about playing time and confirming we’d trained well. The conditions were excellent in Qatar, but it was important the players confirmed that. Al-Wakrah were decent opposition, they played five in defence and were very well organised, so it was a tough challenge. But we made 16 chances and scored four goals, which wasn’t an easy thing to do.

Arjen Robben made a comeback after six months out and played half the match, although he’d like to have played longer. What was your impression of him?
    Every player always wants to play for longer than I think he should, but we can’t take any risks. Nor can we expect everything to work out immediately. I think we can be very satisfied with his performance and simply be glad he’s fit and playing again. I think he’ll help us a lot in the second half of the season.

New signing Luiz Gustavo also played a half. How would you rate his debut?
    We think he’s a good player who’ll help us. There are a lot of options with him, I call him multi-functional. He played at left-back against Al-Wakrah. I was pleased, and I thought he linked up well with Franck Ribéry.

Could Robben and Gustavo make the matchday squad for next week’s fixture away to Wolfsburg – or might they even start the game?
    They’re both options for the squad, and I believe they’re both in contention for the starting line-up.

How are you feeling now, with the second half of the season less than a week away?
    The first game is always immensely important, but after this training camp, I’m feeling good.

Did you have any chance at all to see anything of Doha apart from the training facility?
    No. I know it’s hard to believe, but I didn’t have a single minute to spare. I’d like to have rested when the players were resting, but I couldn’t. I was constantly giving interviews or holding face-to-face talks with individual players. But I think it’ll all pay off in the second half of the season.

The temperature was 25 degrees in Qatar, but it’s pushing up towards eight degrees in Munich. That’s much warmer than of late, so might that help the process of re-acclimatisation?
    Yes. But there’s one thing I know: Once Van Gaal’s back in Munich, the sun comes out (laughs).

Once Van Gaal’s back in Munich, the sun comes out
    http://www.newyorkredbulls.com/

Kommentaar

Ribery tegi natukene huumorit Kataris

Kommentaar

Vana, aga äkki keegi pole näind:

Kommentaar

Real Madrid Have Asked About Bayern Munich Striker Miroslav Klose's Availability

Kommentaar

Nii, ülehomme on see kauaoodatud päev, kui Arjen "King of the wing" Robben peaks tegema oma comebacki. Van Gaal räägib Bayerni kodulehel ka selle mängu koosseisust ja ma julgen välja pakkuda sellise variandi :

------------Kraft---------------
            Lahm-Breno-Badstuber-Contento
            --------Gustavo---Swaini-------
            --ROBBEN---Müller-----Ribery---
            ----------Gomez---------------

No muidugi iseasi on see kas Robben alustab ja lõpus tuleb Altintop tema asemel sisse, või alustab Altintop ja lõpus pannakse Robben sisse. Ja tegelikult pole see ka väga kindel kus Gustavo mängib, kas vasakkaitses või siis keskväljal, aga ma loodan, et keskväljal.

Mingeid tõsiseltvõetavamaid uudiseid uute meeste kohta ei liigu ja Christian Nerlinger on isegi öelnud, et Bayern kedagi rohkem juurde ei osta, mis on minu jaoks küll pettumus. Mis siis juhtub, kui Gomes vigastada saab, või kui kumbki keskkaitsjatest vigastada saab? Olgu häda pärast on võta Klose ja Tymo nendele kohtadele, aga nemad on praegu ikkagi põhimõtteliselt kohatäide, mitte rohkemat.

Ja siin teemas pole vist veel mainitud, et Altintop sai Puskase auhinna, ehk auhinna hooaja kõige ilusama värava eest. Valituks osutus tema tabamus mis maandus Kasahstani värava ristnurka.

Kommentaar

Koosseis Wolfsburgi vastu, mis on veidi üllatav on järgmine :

-------------Kraft--------------
              Lahm--Breno--Badstuber--Pranjic
              -------MvB--Tymoschuk-----
              Müller------Schweinsteiger---Ribery
              --------------Gomez---------------

Varus: Robben, Butt, Gustavo, DvB, Ottl, Klose, Altintop

Kommentaar

10 minutit mängitud ning 1:0 Bayernile, Müller karistas ära.

EDIT: 2:0 polnud kaugel, Gomez sai suurepärase palli läbijooksule, kuid Kjaer suutis viimasel hetkel tema löögi blokeerida.
                EDIT2: Suurepärane rünnak Bayernilt, Pranjic tegi oma äärel puhta töö, ilus sööt kastijoonele, kus Müller jätab jalgevahelt MvBle, kes võtab omaks, kuid kelle löök siiski vabalt positsioonilt lendab vastasmängijatesse..
                EDIT3: Penalti, Pranjic teeb taaskord Wolfsburgi kaitsele ära ning tõmmatakse maha, Lahm lööma ning lööb posti !

Kommentaar

Jah, benaglio ja Müller jooksid palli peale kasti joonel ja Benaglio suutsi kuidagi vastu müllerit lüüa ja 1-0. Mõned minutid varem lõi Gomez healt positsioonilt latti, niiet mäng on hästi alanud

Kommentaar

sambo sõnusid ära jah ?

Kommentaar

No kurat, van Bommel nussis võimaluse ära, Ribery sai vigastada ja Lahm eksis pendlaga..

Kommentaar

Täpselt

Kommentaar

Poolajaks oleme siis 1-0 eduseisus. 20 minutit oli veel ilus jalgpall meie poolt ja ülejäänud aeg oli ikka tõeline häving. Vedas, et Kraft tõi meid hullemast välja. Telepildi järgi ütleks, et Ribery on 3-4 kuud väljas. Swainilt oli ka ikka tema kohta kole palju praaki. Kui kuskil peaks minema pendlaid vaja minema siis meil on selgelt 11 meetri pealt raskusi palli väravasse saatmisega.

Kommentaar

Esimene poolaeg ol iküll ikka väga kõvaandminemõlema meeskonna poolt. Kaks latti, kaks eksitud penaltit, kohtuniku kahtlasedotsused jne. Loodame, et õli visatakse teisel poolajal tulle veel juurde.

Kommentaar

Robbeni platsile panek oli äärmiselt vilets otsus. Poole aastaga null minutit mängukogemust ja kohe hakka siblima. Teine päkapikk on jälle kattki ja ka mina arvan, et mingi 3 - 4 kuud.
                              Hello! I´m mentaly ill.

Kommentaar

Tahtsin just kirjutada, et teine poolaeg oli hea...
                                Hello! I´m mentaly ill.

Kommentaar

Working...
                                X