Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas -JalkafriiK_ Vaata postitust
    Ning Götze pingil, WTF Pep?
    Pep teab, mida ta teeb. Tema järjekordsed "super-sub'id" olid vägagi head täna, kuigi mängu ajal kahtlesin neis.
    Minule isiklikult meeldis täna Boateng, kes ohjeldas Reusi.
    Martinez, kes mängis kivi ja Thiago, kelle sujuvat liikumist, pallivaldamist ja söötmist oli täitsa lust vaadata.
    Tulevikus oleks fun näha sellist asja: Shaqiri-Götze-Thiago

Kommentaar

Tiitlist siiski veel vara rääkida.

Algselt postitas Rauntšik Vaata postitust
      Minule isiklikult meeldis täna Boateng, kes ohjeldas Reusi.
      Jap, olen nõus, üks Boatanki stiilinäide:

Väike videokokkuvõte ka siis juba:

RUTUBE — ведущий российский видеопортал, предлагающий к просмотру тв онлайн, кинофильмы, сериалы, мультфильмы и пользовательское видео. Смотри. Создавай. Загружай.

Nagu ütles Robben, las vilistavad, see teeb ainult tugevamaks

Kommentaar

Mario tegi sooja koos Thiagoga minu arusaamist pidi.
        Maailmameistrid!!

Kommentaar

Götze tegi ja koos Thiagoga tunnelis. Muidu ta oleks pidanud otse kollase seina ääres seda tegema ja kes teab mis seal oleks kõik tema suunas lennanud.
          Boateng oli tõesti väga hea. Pärast tema väljavahetamist oli näha, kuidas Martinezil kiirust puudu jäi, et Reusiga joosta.

Mängu ajal seda ei näinudki, aga gif kuidas Mario M-l üritati pead maha võtta:

Kommentaar

Meeletult hea meel, et hispaania poisid kenasti jälle mängukõlblikud on Thiagot tahan rohkem ja rohkem näha, ma endiselt eufoorias, et härra meile otsustas tulla <3

Kommentaar

Mis nende banaanidega oli?
              Lionel Messi - Parim jalgpallur maailmas

Kommentaar

Algselt postitas FoxHunter789 Vaata postitust
                Sobivad Dortmundi vormidega.
                Maailmameistrid!!

Kommentaar

Tervitus,

Selline asi, et plaanis jõulude puhul veits stuffi tellida Bayerni fanshopist, ehk siis kui kellegil peaks veel huvi olema siis https://www.facebook.com/pages/Fc-Ba...33758266734578 kirjutage seal sõnumitesse, hetkel mingi 60 euri eest särke ja pusa olemas et noh kui saaks 100 kasvõi kokku oleks saatmiskulu 1 eur, ehk olematu.

Piiz.

Kommentaar

Götze lõi värava saapaninaga mitte välisküljega.

Ei mõista miks te Boatengi kiidate - mees oli ilmselgelt liimist lahti. Tema küll Reusi ei ohjeldanud. Oli lihtsalt õnne, et reus oma võimalusi ära ei löönud. + veel paar bläkki (korra hüppas suht amatöörlikult palli alt läbi, millest tuli ohtlik olukord). Miks ta muidu välja vahetati - varajane kollane kah, aga tavaliselt keskkaitsjat lihtsalt kaardi pärast ikka ei vahetata.

Samuti tõi Die Welt pärast I poolaega twitteris eraldi välja, et Boatengi iga viies sööt oli valesööt.
                    Am Sonntag um 13.00 Uhr haben wir ein Weißwurst- Wettfressen mit der Bayern-Spitze. Da bin ich gut dabei. (Rainer Calmund)

Kommentaar

Algselt postitas FoxHunter789 Vaata postitust
                      See tuleb sellest, et vanasti meeldis Dortmundi poolehoidjatel "ahvmees" Oliver Kahn´i banaanidega kostitada. Nüüd on Neuer samuti banaanide ohvriks langenud. Seda oli juba eelmise hooaja mängus näha.
                      Kahjuks paremat videot Kahn´i ajast ei leidnud http://www.youtube.com/watch?v=Mf97RaLBE5k

Kommentaar

Algselt postitas petteri
                        See oli nii lahe, kuidas Götze ei julgend isegi väljakuääres sooja teha enne vahetust, vaid tegi mingi tüübiga (kes teda vist üksnes toetas) tunnelis sooja. Tõeline kangelane ikka.

That being said, palju õnne Bayernile tiitlivõidu puhul. Ei usu küll, et keegi teile vastupanu ostutada suudaks Saksamaal. Kahjuks. Kahjuks ikka seepärast, et see on natuke igav kui võitja on juba novembris selge. Ei oska küll öelda, aga võimalik, et see on isegi teile võib-olla nats igav, et see tiitel nii kiirelt ära tuli.
                        Tiitlist on veel asi väägagi kaugel.
                        Olen see kes olen

Kommentaar

Karl-Heinz Rummenigge on…

…Mario Götze: “After we hired Pep we got together and considered the players he’d need for his philosophy and system. Two players were in the frame, Neymar and Götze. We jointly settled on Mario and I think it was the right decision. He’s young, he’s German and he knows the league. He’s unquestionably talented. And he can develop into a world-class player at Bayern.”

…Götze’s return to his former club: “You could see from his face that he was pleased afterwards. It was an important game for him. He didn’t want to hurt Dortmund. It was obvious beforehand they’d be upset. I think they behaved reasonably. Mario was very happy after the match. The mood in the dressing room was good but not euphoric."

…Thiago
                          : “He played here for the first time in the Audi Cup two years ago. He scored three goals, including two against us. You could see he was talented. We heard from Pep that Thiago wasn’t happy because Xavi and Iniesta play in his position, so he wanted to change club. At the end of the day we reached an agreement, brokered by Pep. But even two years ago, Jupp Heynckes said: ‘We’ll need to concern ourselves with this player.’"

…Manuel Neuer: “I spoke to Sepp Maier recently and he said Manuel is the best thing that could happen to Bayern. We really had to fight to get him. He’s so reliable. He’ll win us five or six points a year. He’s there when you need him at the decisive moments. Manuel prevented us falling behind in the first half of the Champions League final and laid the foundation for us winning it."

…Pep Guardiola’s meticulous approach
                          : “There’s no question he’s obsessed. He’s on a quest for ultimate football. He comes in early in the morning and goes home in the late afternoon or evening. He watched the Dortmund match while we were still on the plane. He analysed it with his people and started preparing to face Moscow. He’s unbelievably meticulous."

…Guardiola’s philosophy: “He was unreservedly pleased with two matches, Man City and Leverkusen. He was completely happy with both games. His philosophy is this: if we play well, we’ll win. If we don’t play well, we’ll still win some of the time, but over the long term there’s a price to be paid at some point. I think he’s not far off the mark there."

…Guardiola’s demands on his players: “He has an exceptionally clear vision of the football he wants to see played here. And he’s incredibly annoyed if the players don’t go out and do it, because he’s not satisfied. Even when we beat Augsburg 3-0, for example. Because he said: it’s not the football I want played here.”

…players who will soon be out of contract: “My colleagues Jan Dreesen and Matthias Sammler are holding the talks. We have the impression all the players would happily stay, so we need to agree the financial basis. I’m optimistic about finding a solution with all of them. They know they’re playing for a fair and good club, and none of them wants to leave."

…Financial Fair Play: “Clubs like Manchester City, Paris St. Germain and Chelsea are driving market prices up, because they’re obviously not yet serious about implementing Financial Fair Play. I can only hope that, as of 1 July, UEFA headed by Michel Platini rigorously insists on Financial Fair Play. If so, I’m hopeful we can stop the trend for prices to spiral upwards all the time. They way they operate can’t be allowed to continue."

…the match in Moscow: “We’ll try and win there for a number of reasons. A win would basically seal first place. That would have the pleasant side-effect of a Round of 16 first leg away from home, and we’d also avoid certain big names for now. Second, we can take two important points in the UEFA Ranking. And there’s a win bonus too."

Kommentaar

Millal muttide pead veerema hakkavad ?

Müncheni Bayerni jalgpalliklubi peatreener Pep Guardiola on maruvihane klubis tegutseva nuhi peale, kes paljastab ajakirjanikele Bayerni koosseisu puudutavaid uudiseid.

http://www.last.fm/user/kurat_

Kommentaar

Sardiinia on ikka ilus saar. Ainuke, koht, kus ma Saapamaal veel käinud pole.

Kommentaar

Algselt postitas Aramis Vaata postitust
                                Sardiinia on ikka ilus saar. Ainuke, koht, kus ma Saapamaal veel käinud pole.
                                Ma ilmselt ei ole nüüd päris täpselt asjadega kursis, aga miks su postitus siia teemasse kuulub?
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X