kellesse te täna armunud olete?

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas karl54 Vaata postitust
    Ma nägin sambazt üks päev, kui naiskat poleks kaasas olnud, siis vist oleks ära armunud.
    Foorumi esimene avalik geimees?
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Foorumi esimene avalik geimees?
      Kui ma oleks, siis poleks mingit probleemi seda tunnistada, paljud mu sõbrad on ja eks isegi on tehtud igast asju elus. Ma ei ole kindlasti 100 protsenti hetero, mingi 95 protsenti.

Kommentaar

Pühendusega @Mõnuagent 007

Kommentaar

Kommentaar

Põhimõtteliselt mitte midagi ei saa tema jutust aru, aga viikingi neiu on:

Exotic adjective

: strikingly, excitingly, or mysteriously different or unusual

Endine jalgpallur kah..

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                Põhimõtteliselt mitte midagi ei saa tema jutust aru, aga viikingi neiu on:

Exotic adjective

: strikingly, excitingly, or mysteriously different or unusual

Endine jalgpallur kah..
                Ma ühe koha kodeerisin ikka lahti:

Kommentaar

Ma ise ka ei saa aru mis täna minuga juhtus aga noh, täna. Juliette Armanet. Eelkõige prantslanna aga ka laulja.
                  invite-juliette-armanet-inarretable-show-girl-106978-0206ea-f437af-0@1x.jpg

2d94a2e30a3c1659a20d704f871ac6c0.jpg

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                    Ma ise ka ei saa aru mis täna minuga juhtus aga noh, täna. Juliette Armanet. Eelkõige prantslanna aga ka laulja.
                    invite-juliette-armanet-inarretable-show-girl-106978-0206ea-f437af-0@1x.jpg

2d94a2e30a3c1659a20d704f871ac6c0.jpg
                    naisele ka mainisid w

Kommentaar

Mehe näoga ju
                      “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Working...
                      X