No announcement yet.

Verona Hellas

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Luca Toni viimane mäng. Kas legend tähistab lahkumist väravaga?

Kommentaar

Mis puutub Giampaolo Pazzini Veronasse jäämisesse siis taset paistab Serie B jaoks olevat ülearugi. 19 mängu ja 17 väravat on fantastiline ja rekordit püüdev statistika!
      Tiitlit hoiab hetkel Christian Bucchi 2006 aastast 29 tabamusega.
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Ai sa vana, Luca Tonit ja klubi president sattusid Avellino fännide varitsusse enne eilset mängu.

Luca Toni reveals the fear as his car, including Verona President Maurizio Setti, was attacked by Avellino thugs. “They smashed windows and threw bottles.”

The Hellas directors were on their way to the Stadio Partenio for this afternoon’s Serie B game when the vehicle was ambushed.

“It was truly horrible,” former Verona striker Toni told Sky Sport Italia.

“The President had a blue scarf on, so perhaps they mistook us for regular Verona fans and didn’t recognise us. We were surrounded by 15 people, not fans and nothing to do with the good people of Avellino.

“They started kicking and punching the car, smashing the window next to the President. One even threw a glass bottle towards the President and fortunately it only hit him on the stomach.

“There could’ve been children in the car with us, I don’t know what goes through the minds of these people. I was really scared and my friend did well to drive away despite being surrounded.

“What’s really disappointing is that 20 metres away were some police officers and they did nothing. I had thought with them around I’d feel protected, but they just stood there.

“Football should be a celebration. This is shameful.”

Avellino won the match 2-0 and Verona were knocked off the top of the Serie B table.
        Ela ja tunne, et elad
        see on kõige lihtsam
        filosoofia, mis toimib
        sule silmad ära vaata
        tagasi, hinga sügavalt ja
        hüppa üle iseenda varju
        tule koos minuga.

Kommentaar

yeah ... tagasi A-s !!

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
            Mis puutub Giampaolo Pazzini Veronasse jäämisesse siis taset paistab Serie B jaoks olevat ülearugi. 19 mängu ja 17 väravat on fantastiline ja rekordit püüdev statistika!
            Tiitlit hoiab hetkel Christian Bucchi 2006 aastast 29 tabamusega.
            Pazzo võttis hoogu siiski kõvasti maha ja lõpetas 23 tabamusega, sellest aga piisas, et topscorer auhind ikka ära võtta.
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

aasta möödunud , rahu jälle majas , sügisel alustame jälle B-s

Kommentaar

on uus treener , Fabio Grosso
                endine kaitsja kes lõi 2006 MM-il finnalis prantslastele sisse viienda ja otsustava penalti

Kommentaar

jälle aasta möödunud siin viimasest sissekandest
                  Grosso ei saanud hakkama , nii 2/3 hooajast polnud väga viga , siis aga järjestikused kaotused ning tekkis oht ka POst välja kukkuda
                  playoffid aga läksid uue treeneriga õnnelikult, finaalseerias peale esimese kaotust võõrsil Cittadella vastu 0:2 ...
                  lõppes just äsja Veronas kordusmäng , ning 3:0 !
                  GIALLOBLUUUUUUU !!!

Kommentaar

#BUMP!

Kõva seeria sai väärika peaauhinna Juve skalbi näol.
                    Ekspert Sarapile teadmiseks, et see tempode vahetus perioodidena ongi Jurici käekiri, ei ole mingit väsimist 15-20 minuti peal. Point on selles, et Hellas on ainuke meeskond liigas, kes suudab kogu mäng oma drillitud kaitset mängides ka pärast 80ndat minutit nii Juventuse kui Lazio vastu ründes panna hetkega jõhkra tempo peale kui moment õige tundub.
                    Kumbullal olevat hulgim skaute just selle mängul vaatamas, siit tuli tema aktsiatel korralik Tesla stiilis hüpe vist.

Kommentaar

Tundub, et Laziol läks isegi hästi.

Kommentaar

Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

Intriguingly, Simeone has a habit of scoring trebles against Sarri sides as this is not the first time it has happened. He also becomes only the second Verona player, after Emanuele Del Vecchio (5 goals v Sampdoria in 1958), to hit four goals in a Serie A game.

Kommentaar

Working...
                        X