TV Sarjad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas plastic'99 Vaata postitust
    tuleb välja saunameeste jutust, et viimases osas ka ühel preilil OF.
    Jällegi. Pildid ja nimed ja kontod. Palun.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Jällegi. Pildid ja nimed ja kontod. Palun.
      no ma panin lingi ju? Üks link, vastus kõigele.

Kommentaar

Sellest sarjast on mul savi, aga kas mõni hästi informeeritud inimene oskab mingi numbri lauale lüüa, palju seal onlyfansis eestlasi on juba? Tundub nagu uus popp kohtumispaik, peaks ennast kurssi viima viimaste trendidega?

Kommentaar

Algselt postitas vendetta Vaata postitust
          Sellest sarjast on mul savi, aga kas mõni hästi informeeritud inimene oskab mingi numri lauale lüüa, palju seal onlyfansis eestlasi on juba? Tundub nagu uus popp kohtumispaik.
          Sadu kindlasti.

Kommentaar

no ma panin lingi ju? Üks link, vastus kõigele.
            miskuusi. Seda linki selle teksti seest ei lugenud välja. Tõmba teine kord joon alla, siis vähe lihtsam linki märgata. Aga GRAZIE!
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kes Billionsit vaatab?

Team Axelrod või Team Rhodes?

Kommentaar

Kes Billionsit vaatab?

Team Axelrod või Team Rhodes?
                Peab ikka mainima, et lugesin team Rhoades küll...

Kommentaar

Üks endine Flora piff ka onlyfansis muidu
                  “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Algselt postitas kaala Vaata postitust
                    Nii. Ja jälle kes teab see teab? Linki!

Kommentaar

Algselt postitas Peeter I Vaata postitust
                      Peab ikka mainima, et lugesin team Rhoades küll...
                      Rhoades Rhoades!

Kommentaar

Kaala eff eff ess nagu?

Teine küsimus, kas su "sõber" teab ka sellist umbmäärast jaotust subscriptionite ja DM-de tulu jaotuse osas? Kas suurem osa tuleb subscriptionid või DM-id ja tipid?

Kommentaar

Kommentaar

Ligi 18 taala kuu sellise väikse contenti peale või? Mitäää

Kommentaar

Kaala eff eff ess nagu?

Teine küsimus, kas su "sõber" teab ka sellist umbmäärast jaotust subscriptionite ja DM-de tulu jaotuse osas? Kas suurem osa tuleb subscriptionid või DM-id ja tipid?
                              Kes subidele röhub on rookie. Tuleb see üks vöi möni suurem vaal üles leida selleks peab pidevalt sööta loopima.

Kommentaar

Kes subidele röhub on rookie. Tuleb see üks vöi möni suurem vaal üles leida selleks peab pidevalt sööta loopima.
                                Vaalad panevad online simpi nii lihtsalt? Või seal on ka IRL kohtumised ja jutud teemaks?

Kommentaar

Working...
                                X