• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Alles nüüd viskas üle?
    Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
      Alles nüüd viskas üle?
      Ei, aga seekord oli raal käepärast kui lugu tabas.

Kommentaar

te olete koledad

Kommentaar

Kalle Nurk paneb kinni selle teema:

tra, see video on juba nii kohutav :d

Kommentaar

Ma nüüd ei tea. Hullem on ikka multimiljonite eest tehtud pask, kui mingite teise eesti tehtud koduteater.

Kommentaar

Mjaa, hea point muidugi, aga kui jätta rahaline aspekt välja ja lihtsalt keskenduda muusikalisele osale (ning videole). Siis vähemalt minu jaoks võidab Nurk, hands down, teist nii kohutavat ei meenu hetkel.
              Kõige hullema saundi loomiseks ja visuaalseks edastamiseks pole kuigi palju rahhi vaja. Multimiljonite eest on tavaliselt vähemalt mõned tšikid hõõruma saadud. Võtan seda kui kompensatsiooni.

Kommentaar

aus, meeltlahutav ja seeläbi kuulatav/vaadatav. isiklikult ei nomineeriks, aga teema on vaba.
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Sõltuvusttekitav
                  Hea pohmakaga kuulata

Kommentaar

Kus Rebecca Black jäi?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Nicki Minaj toodab neid viimasel ajal nagu seeni pärast vihma
                      Algselt postitas Iceman
                      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                          ATC
                          ma ei teadnudki, et Oksmaa on suutnud ka piiri taga läbimurde sooritada. maailmapilt avardub iga päevaga.
                          armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Jasper, see pole euroträna teema ju. Või tõstame teemad ühte?
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Mingi takso lugu oli sel vennikesel veelgi "tegijam".

Kommentaar

Working...
                                X