No announcement yet.

Maailma kõige hirmsamad laulud

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Once a Gooner, always a Gooner

Kommentaar

Halb ründaja, Tofoa +1

Kõik Lana del rey lood.
        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
          Halb ründaja, Tofoa +1

Kõik Lana del rey lood.
          Halva ründaja ja Atleticoga nõus pole. Lana Del Reyl on väga häid laule ka (pluss paar väga halba) ja Fun on popmuusikamaailmas selline enamvähem.

Kommentaar

backupvocal @ 2:34
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Jasperi videos nähtu meenutas Madonnat.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Viimase aja kõige jubedam "pärl"

Kommentaar

click ok teine tulemine.

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
                    click ok teine tulemine.
                    Ole nüüd. See on kindlalt kõige naljakam laul eales

Kommentaar

uus jana kask on pigem nicki minaj, vähemalt vokaal on kohati sama skisofreeniline, sõnad on nagu miski vaido neigausi ja lamice'i ristsugutis ja biit on suht maksimum, mida peeter rossilt oodata. üleüldine heit on veits naljakas, aga veelgi humoorikam on fakt, kuidas varasem rokitšikk kase katsetab juba pikemat aega diskovallas.

Kommentaar

Ma arvan, et keegi ei vaidle vastu kui ütlen, et Jana Kask on kõige ebaõnnestunum superstaari saate võitja. Siiamaani.
                        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Oleks ma 15-16, siis rokiks pilkuimasena selle viimase "party-party" jingle'i järgi ennast oksendama ilmselt.

Kommentaar

Miss Jillioni hitt on nii sitt ja naljakas, et on lausa hea.
                            Algselt postitas Iceman
                            Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

mul tuli meelde seoses selle jana looga hoopis video maailma kõige suuremast korviässast Erki Hyva arvates
                              a ma ei leia seda vidjot üles präegalt
                              tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

Algselt postitas mg Vaata postitust
                                mul tuli meelde seoses selle jana looga hoopis video maailma kõige suuremast korviässast Erki Hyva arvates
                                a ma ei leia seda vidjot üles präegalt

Kommentaar

Working...
                                X