No announcement yet.

Maailma kõige hirmsamad laulud

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

lapsepõlves pilasime me houmidega kõige rohkem seda. [wtf kitarr + õhukitarrimäng + sõnum] Looga soovin tervitada F.Tottit

+
    Maria 'Video' (kus see on? vahepeal oli ju olemas?)
    +
    sinu unenäod, mis on kindlasti juba mainitud.

Evelin Samuel on mu lemmik kitarrist
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Otsisin Lamice videot ja tuleb välja, et sama nime all esineb üks tõsine artist.

või wtf

-e- hüpe 2:34 paneb asjale punkti
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Aastahitt algab kell 12!

Kommentaar

võiks nagu eeldada, et seal saab ühele hirmsale laulule kaasa elada küll

Kommentaar

Algselt postitas metssiga Vaata postitust
            võiks nagu eeldada, et seal saab ühele hirmsale laulule kaasa elada küll
            Kindlasti on seal veel ennekuulmatult halbu laule. M007 ju raadiot ei kuula ja seetõttu tulevad ikka aastahitist üllatavat materjali välja

P.S. Siiamaani (ehk esimese tunniga) pole ju asi sugugi hull.

Kommentaar

Ei saa kanalit vahetamata jätta, kui see solk tuleb :
              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Taylor Swift on nummi. Proovi uuesti.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                  Taylor Swift on nummi. Proovi uuesti.
                  On nummi küll jaa. Aga näe laulu kirjutada ei oska.
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                    On nummi küll jaa. Aga näe laulu kirjutada ei oska.
                    http://www.youtube.com/watch?v=2CZQZohbZcQ Ma restin enda keissi. Kui neiu sai millegi nii kenaga hakkama, siis see mõningane möödalask saab andeks antud. Põhja-Tallinn muidugi imegu Pupartit.

Kommentaar

Ma seda andeks ei anna ja panen pilli vakka ka edaspidi aga see siin on hoopis teine äärmus : http://www.youtube.com/watch?v=RzhAS_GnJIc

Kommentaar

Ah olge vait, Swift oskab kirjutada ja laulda küll ja küll.
                        So self aware so full of shit

Kommentaar

khm. kui viitsite siis postitage siia mingeid teoseid, mis on rohkem kui ühe standardi järgi sitad. teie enda standard ei lähe arvesse, kuna see huvitab heal juhul pedekaid. piis aut joo.
                          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Hullemat laulu on olemas? Eminem, for real?

"Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

Algselt postitas football2u Vaata postitust
                              Hullemat laulu on olemas? Eminem, for real?

Noh, nii palju, kui ma My Name Is Earli kaudu valge rämpsuga kursis olen, siis on tegu ju täitsa tujurikkuja tasemel huumoriga. Ei?

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X