• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

http://siiraltsinu.ee/unustamatud-ee...kavideod-2014/ Fakkjuuall

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas salajane33 Vaata postitust
        Marco Tasase video
        Kuni ta laulma hakkas, meenutas kangesti Onu Bellat, paraku peab Bella ilmselgelt viisi paremini.
        BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
          Ines - Torm on kvaliteetne. Ja käed eemale Liis Lemsalust. Video thou sobib sinna listi küll. Ja laul ka.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kuulasin raadiot üks päev ja seda laulu kuuldes tekkis ikka korralik wtf is this shit reaktsioon
            Joga Bonito!!!

Kommentaar

Algselt postitas 2mSööt3mMööda Vaata postitust
              Kuulasin raadiot üks päev ja seda laulu kuuldes tekkis ikka korralik wtf is this shit reaktsioon
              tahaks näha kuidas seda laivis esitatakse irw. kohutav

Kommentaar

Kommentaar

"He has great football intelligence, experience and seems to have four eyes to spot all potential passes."

Kommentaar

Maksavorst tootis jälle. Kuidas ma seda lugu varem kuulnud pole arumaisaa. Endine Rootsi 4. liiga mängija.

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                      Maksavorst tootis jälle. Kuidas ma seda lugu varem kuulnud pole arumaisaa. Endine Rootsi 4. liiga mängija.
                      See ei ole võimalik. Isegi kurdid on seda laulu kuulnud.

Kommentaar

Algselt postitas Rudy Vaata postitust
                        See ei ole võimalik. Isegi kurdid on seda laulu kuulnud.
                        Mina kuulsin ka praegu seda laulu esimest korda.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

See mustlaste huilgamine oli ka parem.

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                            Maksavorst tootis jälle.
                            mis asi see vibu jumal nüüd oli?
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

varupallivarupumpaja

Kommentaar

Okymil võiks südant olla oma daamile ütlemaks, et ta ei ole eriti hea räppar.
                                Algselt postitas Iceman
                                Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Working...
                                X