No announcement yet.

Maailma kõige hirmsamad laulud

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

nii halb, et pidi teist korda järjest panema?
    I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Kommentaar

Mul on liiv ja sul on savi.

Kommentaar

Kommentaar

See teema on siin nagu Vaidode ja stripparite promonurk - kohe, kui neil laul välja tuleb, on see raudpolt siin
            Aga muidu loogikaga ei saa vaielda - need laulud on päris jubedad.
            "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

Natuke oleks nagu sohki tegemine juba nende laulude siia postitamine...aga jubedad nad on tõesti jah.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Noh, kurat, päris rõvedaks ka minna ei maksa.

Kommentaar

Aitäh, Alo TV. Eelkõige jälgige härrat, kes saabub keset laivi autogrammi küsima.

Kommentaar

ma vaatasin terve video ära
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

No see on ikka tõsine sitt! See mati tati....Kes kurat peaks sihtgrupp olema?
                        Invest In Africa

Kommentaar

Algselt postitas maamesilane Vaata postitust
                          No see on ikka tõsine sitt! See mati tati....Kes kurat peaks sihtgrupp olema?
                          nihika ringpihkurlus või sisenali.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Kaua võib ühte sitta toota?

Kiire räpi sekka laulab mõni naisterahvas refrääni, edetabelid ja eurod, sull ja feim, hurraa eduretsept! Toodame seda nüüd oksendamiseni.

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                              Kiire räpi sekka laulab mõni naisterahvas refrääni, edetabelid ja eurod, sull ja feim, hurraa eduretsept! Toodame seda nüüd oksendamiseni.
                              Sest et räppsitt on populato, legendato, otsustato.

Kommentaar

Seda Inesega varianti kuulsin hommikul R2-st, kas Savikal on valimised tulemas?

Kommentaar

Working...
                                X