No announcement yet.

Jalgpalliviktoriin

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Hispaanias on vist ainult mingi 8 klubi meistriks tulnud ja umbes pooled neist kannavad lihtsalt linna nime?

Real ja Atletico ei tunduks nagu klubinimi prantslastele ehk siis pakuks Athletic? Belgia kohta ei oska isegi pakkuda.

e: Tegelt oskan küll, Racing Genk. Ma tegelt ei tea, kas nad üldse Belgia meistriks tulnud on, aga Athletic Racing Club oleks uhke nimi küll.

Kommentaar

Athletic Standard

ja kui see ei ole, siis Athletic Brugge.
      Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Manchester
        London
        Glasgow
        Liverpool?

Kommentaar

Süsipuusalt tulistan, aga London, Manchester, Birmingham ja Glasgow?

Kommentaar

Dundee peaks olema.
            Üks sats oli kuuekümnendatel täitsa tegus.
            Aga väga mõnus küsimus, kes selle keegi ära ka arvas?

Kommentaar

Kas Evertoni UEFA Cup Winners' Cup tiitel arvesse ei lähe siis? loetakse ka ju Euroopa Liiga eelkäijaks?

Kommentaar

Kas mingi selline teema polnud, et Real on ainuke, kes lisaajal suutnud võita? Pakun siis 7.
                Instagram

Twitter

Kommentaar

6.1 Bebeto (muidu poleks teadnud, aga kusagil sports.ru-st äkki lipsas korra mingi blogipostitus)
                  6.2 George Hagi
                  6.3 Cesare Maldini
                  6.4 Diego Simeone
                  Instagram

Twitter

Kommentaar

Iker Casillas?
                    Instagram

Twitter

Kommentaar

Buffon?
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                        Hea troll, Jasper. Iker oli muuseas mu enda pakkumine, aga ebaõige.
                        Wes Brown?
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                          Tema ise, aasta oli siis 1999. Kuigi ka tema saatus on varsti lahtine, nii et varsti võib Casillas õige vastuse endale saada. Buffonil läheb veel aega.

8. Tuttav olukord hoovijalgpallist: mängija püüab selgelt auti mineva kõrge palli kätega kinni, et ei peaks pallile kaugele järele minema. Nii on juhtunud ka Premium Liigas, Zahovaiko teab. Aga kui Sa oleks kohtunik, siis kuidas lahendad olukorra? Mis otsus, milline kaart?
                          Karistuslöök. Reegliraamatu järgi ilmselt kollane kaart ka, aga mõistlik oleks seda mitte anda siin.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                            Tahad seda kollast põhjendada ka?
                            Tahtlik käega mäng on kollane.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                              Tema ise, aasta oli siis 1999. Kuigi ka tema saatus on varsti lahtine, nii et varsti võib Casillas õige vastuse endale saada.
                              Kas nende vahele ei peaks veel mahtuma ka Roque Santa Cruz?

Algselt postitas $$$ Vaata postitust
                              Tahtlik käega mäng on kollane.
                              Näita mulle seda punkti reeglites.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                                9. Antonio Conte võitis treenerina oma esimesel hooajal Premier League’i. Nimetage ylejäänud.
                                Mourinho, Ancelotti, Pellegrini, Ranieri.

Kommentaar

Working...
                                X