X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Meintz Vaata postitust
    Keegi oleks võinud trollimise pärast Kanadat pakkuda
    Või Kuuba. Toluca.
    Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Dannar pakkus just msnis sama. Ei ole Toluca.

Kommentaar

Club Universidad Nacional
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Club Universidad Nacional
          Ja bingo!

Tund aega tagasi lõppes järjekordne omavaheline kohtumine ning loomulikult viigiliselt. Aga kui 3 viimast oli mängitud 0-0, siis vähemalt täna täna nägid fännid ka väravaid, kui mängiti 1-1.

Kommentaar

mingi Beckhami käkkidest inglaste eest ?
            "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Äkki see kus lööja tegi peale lööki salto otsa, oli vist Norras või seal kuskil.
              Algselt postitas Blue Moon
              Kingi löögid on nagu Kaagvere kooli kasvandikud – allumatud, kontrollimatud ja seiklushimulised.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                Kuna tavaliselt on mu küsimused segaseks jäänud, siis proovin seekord hästi põhjalikult küsimust kirjeldada:

Milline on tuntuim ehk enim vaadatud penalti?
                Roberto Baggio või siis Panenka vms pennal aastast 1976.

Kommentaar

internetiajastul ei julge välistada, et roma fännid on Totti kannaka kuskil tabelis esimeseks klikkinud.
                  armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Loodan, et sain vihjest aru: Terry Mankule?

Teine kandidaat on Zidane 2006 MM finaalis

Kommentaar

ok selle vihje pealt pakun '94 mm-i ja avamise feili. diana ross või kes seal oligi.
                      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                        Kuna tavaliselt on mu küsimused segaseks jäänud, siis proovin seekord hästi põhjalikult küsimust kirjeldada:

Milline on tuntuim ehk enim vaadatud penalti?
                        Mitte üldse pahaga, aga no tra ei tulnud ju välja?

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                          internetiajastul ei julge välistada, et roma fännid on Totti kannaka kuskil tabelis esimeseks klikkinud.
                          Pigem on Totti cucchiaio vs Van De Sar palju kuulsam.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                            Ok, ma ei kiusa enam. Fabio Grosso 2006. Avakaadrid ansambel "Sharika" ühest videost.
                            ok selge. Võtame pitsi Sharika ja Stoki terviseks

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                              Ok, ma ei kiusa enam. Fabio Grosso 2006. Avakaadrid ansambel "Sharika" ühest videost.
                              Videot palun.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Working...
                                X