Rahvaliiga

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

JK Rapla - Haapsalu Harrastajad 7:5
    "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

Padise- Vatla 6-4
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

JK Vedelik - Ülenurme SK 0-9. Vedelik suutis oma kaitse päris korralikult pidama saada ja poolajal oli seis vist ainult 0:2. Lõpuks võtsime siiski oma.
        Sümpaatne sats iseenesest. Mölinat ja vaidlemist polnud ning mängiti ilusti lõpuni.
        Ülenurme SK-l jäänud siis alagrupis veel kolm kohtumist (Memmekad, BTI ja Ropka Korpus). Tartu 2 alagrupi ülemine ots on huvitav

Kommentaar

te pole fc tartuga ka pelanud veel

Kommentaar

Täitsa õigus! Kuidagi jäi FC Tartu tähelepanuta!
            Eilset skoori kah siis: Ülenurme SK vs FC Memmekad 10:1 (tabelis 9:1...pole isiklikult protokolli näinud, seega ei oska kommenteerida mis seal kirjas:P)

Kommentaar

mitu igast alagrupist edasi läheb--2?pole reglementidega üldse kursis,ei viici ka uurida

Kommentaar

2 tükki
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Jk Nirvaana lööklause "Smells like team spirit ! " vääriks mingit auhinda.

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                    Jk Nirvaana lööklause "Smells like team spirit ! " vääriks mingit auhinda.
                    Meeldiv, et see tähelepanu pälvinud on, kus sa seda kuulsid ?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Inter Drink 6 : 6 Lõvipojad
                      Hoovihmases madinas ei suutnud ikkagi politseide seni kaotuseta hoogu lõpetada, küll aga lõpetasime nende võidujada. Postid ja kasutamata võimalused ning paar oma kala jätsid kõik kolm punkti tulemata. Hea mäng.
                      ★★★★★★

Kommentaar

Inter Drink vs Lõvipojad oli liidrite duellile vastav - piisavalt dramaatikat, paduvihma, võimalusi, ilusaid väravaid. Oli väga mõnus andmine ja ilus mäng.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Meeldiv, et see tähelepanu pälvinud on, kus sa seda kuulsid ?
                          Facebook äkki ?

Kommentaar

JK Nirvaana 5-0 FC Pärnu
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Memmekad- JK Vedelik 5: 3
                              ütleme siis nii, et ei olnud viik kaugel, tasavägine mäng, aga lõpp läks ikka persse
                              a Vedeliku parim tulemus seni, jeee
                              tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

Paide Linnanaiskond - Fc Lootos naised 0:0

Kommentaar

Working...
                                X