No announcement yet.

Kihlveokontor

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Amos ka mulle 10neka sees seoses salajase kihlveoga, igastahes see vana enam pmidele ei vasta.
    Suhkruhaige

Kommentaar

Algselt postitas Milanista Vaata postitust
      Amos ka mulle 10neka sees seoses salajase kihlveoga, igastahes see vana enam pmidele ei vasta.
      Amos on kõigile siin foorumis võlgu. Tont on.

Budulojus, millal ma oma õllekaste näen?

Martin, millal ma sinu valitud rüübet proovida saan? Septembrist alates olen taas Tartus (kui sa enne Pärnu ei satu).
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Martin, millal ma sinu valitud rüübet proovida saan? Septembrist alates olen taas Tartus (kui sa enne Pärnu ei satu).
        Sulle ostetud pudel on endiselt Tartus.
        When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

vinc. kas me eelmise aasta kihlveo lahendame ära. ja paneme midagi uut püsti?
          "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

ma tegelikult küsisin juba mais, aga sul ilmselt oli pakilisemaid asju siis.

Algselt postitas vincent Vaata postitust
            läks siis ihan fifti-siksti seekord. teavita adressaadist, või teen kohe mulluse pealt otsekorralduse ka järgmiseks aastaks...

minu variant siin: http://www.lastekriis.ee/
            ja uue võib teha ikka. omavahelised mängud?
            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
              ma tegelikult küsisin juba mais, aga sul ilmselt oli pakilisemaid asju siis.
              ok, ju ma siis ei olnud piisavalt iganädalane külaline. Panen siis sinu osa teele, minu osa võid jah saata kassidele kui sul olnveel kontaktid alles. Kas teeme midagi huvitavat ka see aasta? Spurs - Manu omavahelise poole võime nt jätta, aga mis veel - Rooney vs Kane väravad liigas? ManCity vs ManU tabelis? Sweini over/under 15 mängu liigas? Olen avatud kõigeks...
              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

omavahelised + Rooney/Kane ja 25-25 minu poolest. samad reeglid mis mullugi.
                armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

ok. nõus.

Kui keegi tahab meie ja vincenti omavahelise jura siit teemast kustutada, siis olge mu külalised.

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
                    Kui keegi tahab meie ja vincenti omavahelise jura siit teemast kustutada, siis olge mu külalised.
                    Kas nüüd just kustutama peab, aga postid võiks siia tuppa tõsta.
                    Supplies!

Kommentaar

Algselt postitas författare Vaata postitust
                      Pakuksin, et United lõpetab Arsenalis kõrgemal.
                      Palju?

Kommentaar

Max Gradel lööb 2015/2016 premmi hooajal rohkem väravaid kui Mesut Özil. Whuus inn?

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                          Max Gradel lööb 2015/2016 premmi hooajal rohkem väravaid kui Mesut Özil. Whuus inn?
                          Teeme ära. Mis panused?

Kommentaar

Algselt postitas coco Vaata postitust
                            Palju?
                            Kast kodumaist, kõik peale orika, näiteks?
                            You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Davai, kast kodumaist

Kommentaar

Pakuksin, et United lõpetab Arsenalis kõrgemal.
                                Kast kodumaist, kõik peale orika, näiteks?
                                Algselt postitas coco Vaata postitust
                                Davai, kast kodumaist

Väga hea jook
                                haha, sobib
                                You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Working...
                                X