Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Oleks ma teadnud, et hommikul ärgates on uueks treeneriks Loll-Allegri, siis oleks ma öösel magamise asemel oma CV valmis kirjutanud ja Agnellile saatnud. Kelle vahel tal siis valida oli? Zeman? Mancini? Prins? WTF valik.
    Zeman peaks olema Cagliari treener.
    Ja palju neid meeleheitel töötuid ikka niiväga hetkel on? Moyes oleks ju veel hullem. Roma vs Juve saab igatahes vinge olema. Noh ja MIlaniga on huumorinurk kah olemas.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
      Zeman peaks olema Cagliari treener.
      Ja palju neid meeleheitel töötuid ikka niiväga hetkel on? Moyes oleks ju veel hullem. Roma vs Juve saab igatahes vinge olema. Noh ja MIlaniga on huumorinurk kah olemas.
      Üks endine Zeniidi treener peaks vaba olema ju.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Üks endine Zeniidi treener peaks vaba olema ju.
        Ole ikka. Spalletti on aus mees.

Soe vastuvõtt Allergiale vähemalt

So self aware so full of shit

Kommentaar

Kommentaar

Surnult sündinud laps. Ennustan Benitez Chelseas. Detsembriks on läinud.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Uuu Hq aga ennustab vägagi decent hooaega endisele SäästuVägistajate Milani treenerile.
              Loodame parimat....kuna Laziol Scudetto võitlusesse asja pole peab Juvele pöialt hoidma.
              Daje!!!
              1.totti koondisesse.
              2.Money talks bullshit(totti) walks.
              3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
              "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Tundub, et Juventuse juhtkonnal on viie aasta tagused rasked ajad meelest ära läinud.

Konkurentidel on muidugi aeg rõõmustada nüüd.

Fucking naljanumber.

Kommentaar

#noallegri #allegriout

Kommentaar

Ela ja tunne, et elad
                    see on kõige lihtsam
                    filosoofia, mis toimib
                    sule silmad ära vaata
                    tagasi, hinga sügavalt ja
                    hüppa üle iseenda varju
                    tule koos minuga.

Kommentaar

sigpic

Kommentaar

THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Working...
                                X