320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Premium liiga 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    #76
    Algselt postitas Shparkz Vaata postitust
    Ehk oleks aeg uuesti selliseks looks? https://soccernet.ee/artikkel/rr-mil...s-parimat-tood
    Jep, tehke! Tänapäeval jätab koduleht külmaks, seega võiks fookuse panna sotsiaalmeediale. Fesar, insta, twitter või miks mitte snap.

    Kommentaar


      #77
      Algselt postitas $$$ Vaata postitust
      Jep, tehke! Tänapäeval jätab koduleht külmaks, seega võiks fookuse panna sotsiaalmeediale. Fesar, insta, twitter või miks mitte snap.
      Vist mitte ühelgi tippklubil pole snapi

      Kommentaar


        #78
        Algselt postitas $$$ Vaata postitust
        Jep, tehke! Tänapäeval jätab koduleht külmaks, seega võiks fookuse panna sotsiaalmeediale. Fesar, insta, twitter või miks mitte snap.
        Kodulehte ei maksa alahinnata, see maksab kätte. Meie klubide väga oluliseks osaks (sh ka PL publikuks) on nende jalgpallikoolide lapsevanemad, kes kasutavad, vähemalt Viljandis, koduehte väga usinalt.

        Kommentaar


          #79
          Algselt postitas Marek_T Vaata postitust
          Kodulehte ei maksa alahinnata, see maksab kätte. Meie klubide väga oluliseks osaks (sh ka PL publikuks) on nende jalgpallikoolide lapsevanemad, kes kasutavad, vähemalt Viljandis, koduehte väga usinalt.
          Minu meelest kõiki sotsiaalmeedilisi väljundeid peab kasutama, lihtsalt otstarbetu oleks teha iga treeningmänguga seotud muudatusest artikkel kodulehele või postitus facebooki.

          Selline treeningmängu matchday konseptsioon on väga hästi sobilik läbi insta storyde, mida päris paljud see nädalavahetus ka kasutasid.
          Instagram

          Twitter

          Eesti Lokomotiv Moskva fännid

          telekavaataja.blogabet.com

          Kommentaar


            #80
            Kellele me seda jalgpalli mängime? Inimestele. Kuid mulle jääb mulje, et Eestis ei saa klubid sellest hästi aru.

            Jah, inimesi, kes Eesti jalgpalli jälgivad, ei ole ülemäära palju, kuid see number ei kasva iseenesest. EJL teeb omalt poolt väga palju ette-taha ära, kuid milleks see kõik, kui klubid ise uute tulijate ja vanade olijatega ei suhtle?

            Ma ei kujutaks Manchester Unitedit ilma sotsiaalmeediata ette. United on suurklubi, kuid ma ei näe, miks Eesti klubid peaksid niivõrd elementaarse asjaga nagu sotsiaalmeedia - ja seda aastal 2020! - jääma suurklubile kuidagi alla.

            Kommentaar


              #81
              Samas kodulehe uudist võib ju hiljem täiendada protokollide ja mängukokkuvõtetega seda ajas muutes. Sotsiaalmeedia käib ka siia juurde, aga tuleks mõelda ka nendele inimestele, kes hoiavad erinevatel põhjustel sotsiaalmeediast eemale või alati ei jaksa märgata. Instagrami kasutaja märkab tõenäolisemalt oma koduklubi postitusi kui FB kasutaja.

              Kommentaar


                #82
                Millega te täpsemalt vaidlete?

                Ilmselgelt peaks rohkem infot olema, aga kuna niigi toimub kõik sisuliselt vabatahtlikke entusiasmil, siis on minu meelest piisavalt tööd tehtud.
                Instagram

                Twitter

                Eesti Lokomotiv Moskva fännid

                telekavaataja.blogabet.com

                Kommentaar


                  #83
                  Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
                  Millega te täpsemalt vaidlete?

                  Ilmselgelt peaks rohkem infot olema, aga kuna niigi toimub kõik sisuliselt vabatahtlikke entusiasmil, siis on minu meelest piisavalt tööd tehtud.
                  Tõesti peavad olema vabatahtlikud need, kes brändi arendavad? Sotsiaalmeedia peaks olema klubi poolt korraldatud.

                  Kommentaar


                    #84
                    Algselt postitas United Vaata postitust
                    Tõesti peavad olema vabatahtlikud need, kes brändi arendavad? Sotsiaalmeedia peaks olema klubi poolt korraldatud.
                    Muidugi ei pea, aga see on reaalsus. Need inimesed, kes klubide kogukondi veavad, teevad niigi 20h tööd päevas. Ei jaksa, saad aru.

                    Vaatame reaalsusele näkku, sa võid kõik asjad teha, aga lõpuks on publik väga piiratud. Praegusel ajal ma leian, et klubid teevad (üldjoontes) ok tööd. Jah, mõned võiksid paremini, aga selline on reaalsus.

                    Ja mina olen selles paadis, et jalgpalli mängitakse pealtvaatajatele ja jalgpalli ümber toimuv on meelelahutus. Aga füüsilised ja finantsilised piirid tulevad ette.
                    Instagram

                    Twitter

                    Eesti Lokomotiv Moskva fännid

                    telekavaataja.blogabet.com

                    Kommentaar


                      #85
                      Algselt postitas United Vaata postitust
                      Ma ei kujutaks Manchester Unitedit ilma sotsiaalmeediata ette. United on suurklubi, kuid ma ei näe, miks Eesti klubid peaksid niivõrd elementaarse asjaga nagu sotsiaalmeedia - ja seda aastal 2020! - jääma suurklubile kuidagi alla.
                      Ma kujutan ette, et Manchester Unitedi kommunikatsiooniosakonnas töötab rohkem inimesi kui keskmises Eesti klubis kogu kontori peale on.

                      Kommentaar


                        #86
                        Algselt postitas -RoMaRiO- Vaata postitust
                        Ma kujutan ette, et Manchester Unitedi kommunikatsiooniosakonnas töötab rohkem inimesi kui keskmises Eesti klubis kogu kontori peale on.

                        Ma kujutan ka ette, et sul pole vaja kogu kontori abi, et hallata Facebooki, Instagrami ja kodulehe sisu.

                        Sa näed seda sotsiaalmeedia haldamist, mis tekitaks klubist professionaalse mulje, keerulisemana kui see on. A’la Floras postitavad ka kõik kontorivennad sotsiaalmeediasse? Või lihtsalt on võetud suund, et nähakse sellega vaeva, et oma brändi mainet tõsta? Aga ma ei teagi, äkki Pijpers lükkab ka iga suvi, mil ta siin käib, mõne postituse kuskile üles - sest abikäsi jääb ju väheks.

                        Elementaarsed mängujärgsed intervjuud, koosseisude pildid jm ei tohiks ühele spordiklubile üle jõu käivaks olla.

                        Kommentaar


                          #87
                          Algselt postitas United Vaata postitust
                          Ma kujutan ka ette, et sul pole vaja kogu kontori abi, et hallata Facebooki, Instagrami ja kodulehe sisu.

                          Sa näed seda sotsiaalmeedia haldamist, mis tekitaks klubist professionaalse mulje, keerulisemana kui see on. A’la Floras postitavad ka kõik kontorivennad sotsiaalmeediasse? Või lihtsalt on võetud suund, et nähakse sellega vaeva, et oma brändi mainet tõsta? Aga ma ei teagi, äkki Pijpers lükkab ka iga suvi, mil ta siin käib, mõne postituse kuskile üles - sest abikäsi jääb ju väheks.

                          Elementaarsed mängujärgsed intervjuud, koosseisude pildid jm ei tohiks ühele spordiklubile üle jõu käivaks olla.
                          Ma olen juba aastaid raiunud, et see on väga oluline valdkond, milles meie klubid peavad arenema. Hetkel on selles plaanis toimunud viimaste aastatega ikka ilmselge areng ja elementaarsed asjad on enamus klubide puhul täidetud. Ma lihtsalt räägin reaalsusest, millises olukorras meie klubid on, et isegi kui klubis töötab inimene, kelle tööülesannete hulka kuulub sotsiaalmeedia kanalite haldamine, siis samal ajal peab ta tegelema ka miljoni muu töövaldkonnaga ning järjepidevalt kvaliteetse sisu loomine sotsiaalmeedias pole võimalik. Elementaarsed asjad on loomulikult kohustuslikud, aga sa hakkasid siin võrdlema kajastust tippklubide omaga, et me ei tohiks selles alla jääda. See pole lihtsalt kuidagi reaalne. Kahjuks.

                          Kommentaar


                            #88
                            Algselt postitas -RoMaRiO- Vaata postitust
                            Ma olen juba aastaid raiunud, et see on väga oluline valdkond, milles meie klubid peavad arenema. Hetkel on selles plaanis toimunud viimaste aastatega ikka ilmselge areng ja elementaarsed asjad on enamus klubide puhul täidetud. Ma lihtsalt räägin reaalsusest, millises olukorras meie klubid on, et isegi kui klubis töötab inimene, kelle tööülesannete hulka kuulub sotsiaalmeedia kanalite haldamine, siis samal ajal peab ta tegelema ka miljoni muu töövaldkonnaga ning järjepidevalt kvaliteetse sisu loomine sotsiaalmeedias pole võimalik. Elementaarsed asjad on loomulikult kohustuslikud, aga sa hakkasid siin võrdlema kajastust tippklubide omaga, et me ei tohiks selles alla jääda. See pole lihtsalt kuidagi reaalne. Kahjuks.

                            Arusaadav. Eks ma oma peas ju ei arvanudki, et igasugused pregame quizid ja asjad - see on Unitedi tase. Peas pidasingi silmas kõike muud elementaarset.

                            Aga kurat, Marek teeb ikka väga head tööd. Podcastid jm on ikka väga kõva sõna ja kuulan alati huviga. Kuulaksin ka kõikide teiste klubide omi, aga see jääbki lähiaastatel pigem lihtsalt unistuseks.

                            Kujuta lihtsalt ette, kui pooltel klubidelgi oleks pärast mängu mingid ahjusoojad intervjuud jne. See oleks ikka väga korralik edasiminek.

                            (Samas ei mõista ma, kuidas Eesti mõistes suurklubid nii saamatud võivad olla. Kuidas te suudate oma mängijate eest hoolt kanda, kui te ei suuda isegi oma brändi eest hoolt kanda?! Nii palju arenguruumi, et jube.)

                            Kommentaar


                              #89
                              Ja ma ei mõista, kas oma brändi investeerimine ei teeni jalgpallis siis end pikas perspektiivis mitmekordselt tagasi? Või kui erinev see jalgpallimaailm tavaärist siis on?

                              A’la on *klubi nimi* siis tõesti nii kitsas käes, et ei suudeta investeerida sotsiaalmeedia disaini? Peab nägema mingeid fucked up 2000. aastal moes olnud fonte jne? Investeerige iga aasta disainerisse, kes teeb teile igasugused template’id ja asjad valmis, kus teil on hiljem vaja lihtsalt Photoshopis peale trükkida. See näeb umbes 10x parem välja kui praegune jama ja... Näed sa?! Hoiab ka kontoritöölise aega kokku, kui ta ei pea iga jumala kord tegema iga uudise vms kohta eraldi disaini (mis näeb 90% ajast niikuinii eriti odav välja).

                              Minu meelest just see ongi see “elementaarne” asi brändi arendamisel. Ja inimestel (loe: uutel tulijatel ja vanadel olijatel) ei jää see pingutus märkamata.

                              (see disain oli lihtsalt üks näide mitmest)

                              Kommentaar


                                #90
                                Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
                                Minu meelest kõiki sotsiaalmeedilisi väljundeid peab kasutama, lihtsalt otstarbetu oleks teha iga treeningmänguga seotud muudatusest artikkel kodulehele või postitus facebooki.

                                Selline treeningmängu matchday konseptsioon on väga hästi sobilik läbi insta storyde, mida päris paljud see nädalavahetus ka kasutasid.
                                Nõus. Täpsustan lihtsalt, et koduleht on slow medium, kus ei pea olema (aga võib olla) alati vahetu, värske, live info. Koduleht täiendab sotsiaalmeediat, annab võimaluse olla kursis ka neile, kes kursis olla tahavad, aga seda lihtsalt näiteks ööpäevake hiljem. Selliseid inimesi on palju ja ka neile peab oma toodet pakkuma.

                                Nagu korra ütlesin, koduleht toetab kiirtoitu, ehk sotsmeedat. Tuleviku kodukalt näiteks tuleb sinna artiklisse embedditud FB-videote vaatamistest üllatavalt suur koguprotsent.

                                Viljandi näitel ma ei pane kodulehele üles ei treening- ega muude mängude koosseise, küll aga treeningmängude järelkaja ja hooaja vältel ka mängude eelvaated 1-2 päeva enne mängu. Ja hiljem kokkuvõtte koos protokolli ja kommentaaridega. Live-action elu käib sotsiaalmeedias ehk FB-s ja IG-s ja nende pluss on mõistagi ka sisuloome tarbitavuse reaalajas statistika. Ma ise jälgin seda pidevalt, teiste kohta ei oska öelda. Kas või lihtsa FB postituse kõige pinnapealsem stats (reach ja engagement) annab võimaluse juba jooksvalt oma infovoogu korrigeerida ja rõhuda sellele, mis töötab.

                                Ja oluline on, et sotsmeedia haldamisel oleks vähemalt nädala plaan. Hektiline käsitlus ei toimi, sest ei kasvata ega kinnista sinu pakutavat järjekindlalt tarbima harjunud auditooriumi.

                                Aga nahhui ma siin üldse targutan, palus keegi või?

                                Kommentaar

                                Working...
                                X