Serie A 2019/2020

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Beppe lammutab!! Konkreetselt tõmbab mõnuga nendele Figci ja Piedmonte klubi rottidele.

Beppe Marotta slammed the Lega Serie A for the postponement of fixtures including Juventus-Inter. “Playing behind closed doors is no longer an option. The tournament has been distorted and we risk not even concluding the season.”

It had been announced on Thursday that five Serie A fixtures in the areas affected by the Coronavirus outbreak – Juventus-Inter, Milan-Genoa, Udinese-Fiorentina, Sassuolo-Brescia and Parma-SPAL – would be played behind closed doors.

On Saturday morning, the Lega Serie A suddenly confirmed the matches were rescheduled for May 13 instead, in turn changing the date of the Coppa Italia Final to May 20.

La Gazzetta dello Sport openly asked Inter director Marotta if he thought Juventus pressure was behind the decision.

“I am not particularly interested in that, to be honest,” he replied. “I wish to point out that the whole situation was dealt with badly. It should’ve been handled much quicker, also to avoid certain allusions.

“The Lega Serie A decided on Thursday that it’d play behind closed doors, then on Friday Minister for Sport Vincenzo Spadafora advised against it. At that point, the error was made by the President of the Lega Serie A, Paolo Dal Pino, who made a decision without asking anyone.

“What he should’ve done was call an extraordinary meeting to discuss all together what needed to be done, to reach common ground between what the Lega had asked for and the Government’s indications. Instead, we just received notice that this was being done and that was that.

“This is simply not acceptable. This is why Inter asked for and were given an extraordinary meeting of the 20 Lega clubs for Sunday. We want to discuss the future, because what happens from now in is what worries me.

“I am worried for Inter-Sassuolo next Sunday. What do we do then? We cannot play behind closed doors, as it’d be absurd to use that just a week after it was considered unsuitable during a medical emergency. Closed doors is no longer an option, it has been taken off the table.

“Let’s not even talk about postponing the game to Monday, as Inter have already been damaged and paid a heavy price. We’ve got a Europa League game three days later anyway. So it’s either on Sunday with a crowd or I see no other option.”

Inter are particularly troubled, because last week’s game with Sampdoria at San Siro was also cancelled due to the Coronavirus outbreak and there is no real date for it to be rescheduled.

If the Nerazzurri go all the way in the Coppa Italia and Europa League, it might even have to be played after the Serie A season has concluded.

“The worst mistake was postponing Inter-Sampdoria, because that should’ve been played behind closed doors. It’s a situation nobody likes, but in my view it’s inevitable in these situations.

“I can also say I’d have used the same criteria for all the games this weekend, so potentially postpone the whole round.”

Lazio did play against Bologna and won 2-0, which puts them top of the Serie A table, but Marotta assures the Aquile and their President Claudio Lotito are not to blame for this situation.

“Lotito is very sad that these games were postponed. I can assure you that the decision left many clubs unsatisfied. Atalanta-Lazio is meant to be next weekend, what happens then?”

The Inter director even outlined a potential nightmare scenario, seeing as Euro 2020 is this summer.

“If more games get postponed, then we really do risk not even concluding the Serie A season. The tournament has been distorted. Just think of injuries, suspensions, and even the psychological aspect. It’s not the same for a team to play when one point off their opponents compared to six or eight points away. Motivation is everything.

“I am also forced to ask myself, why was a new date decided for Juve-Inter before that of Inter-Samp? What criteria was used for that decision?

“It makes us think that for the future, the fixture list is too compressed, we’d do well to reduce Serie A from 20 teams to 18 so at least there would be some midweek gaps in case of emergency. We are now in a situation with no way out.”

Kommentaar

Lega Serie A chief Paolo Dal Pino insists Inter “categorically refused” to play Juventus with open doors on Monday. “They should take responsibility and not talk of a distorted league.”

Traaaaa annab ikka välja mõelda sellist saasta.

Tüüp konkreetselt pakkus mängida PUBLIKUGA päev hiljem, esmaspäeval. Viirus läheb automaatselt ise pausile, mängime mängu ära Piedmonte publiku ees, alates teisipäevast on Viirus uuesti nakkusohtlik ja kõik järgmised mängud on jälle ilma fännideta.

FIGCi peajunn on ikka E R I L I N E taun.

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
          Traaaaa annab ikka välja mõelda sellist saasta.

Tüüp konkreetselt pakkus mängida PUBLIKUGA päev hiljem, esmaspäeval. Viirus läheb automaatselt ise pausile, mängime mängu ära Piedmonte publiku ees, alates teisipäevast on Viirus uuesti nakkusohtlik ja kõik järgmised mängud on jälle ilma fännideta.

FIGCi peajunn on ikka E R I L I N E taun.
          Uuest nädalast saab hetkeseisuga ju Torinos publikuga mängida? vt nt Juventus vs Milan Coppa mäng.

Ma muidugi tundun selle arvamusega vähemuses olevat, aga mu meelest võiks need suured-olulised mängud publiku ees teha, kui vähegi võimalik. Dal Pino enamvähem selgitas ära ka, et miks otsus oli selline nagu ta oli.

On Friday, the general manager De Siervo and I proposed to Inter the idea of moving the game with Juventus to Monday evening so that it could be played with a crowd present. Inter categorically refused to take the field. So they should take responsibility for their decisions and not talk of unsporting situations or a distorted league.

Marotta represents the needs of Inter, I have to look after the general interests of an entire Serie A division, which unfortunately means daily conflicts of interests tied to each and every club. My job is to promote Italian football and its image to the world, so transmitting games in empty stadiums would’ve been a terrible calling card for the country.
          Eks see Itaalia jalgpalli omapära on. Barcelona - Real või Bayern - Dortmund või Liverpool - United poleks iial tühjade tribüünide ees mängitud ning päris kindlalt oleks mängud edasi lükatud. Kui Itaalias sama asja tehakse, siis muidugi Juventuse süüdi ja kõik ära ostnud jne. Veidi kurb, et liiga erinevate klubide võtmeisikud sama sitta aina laiemaks keeravad.

Kommentaar

Keegi seletaks ära, et miks mängu edasilükkamine päeva võrra aitab? Pühapäeval ei saa inimesi staadionile lasta, aga esmaspäevaks asi korras? Miks üldse tehti siis algselt otsus, et tühjal staadionil mängitakse? Tuli üllatusena, et tähtis mäng? Reaalsus on see, et täielik pask on keeratud kokku.

Kommentaar

Algselt postitas Solfice Vaata postitust
              Keegi seletaks ära, et miks mängu edasilükkamine päeva võrra aitab? Pühapäeval ei saa inimesi staadionile lasta, aga esmaspäevaks asi korras? Miks üldse tehti siis algselt otsus, et tühjal staadionil mängitakse? Tuli üllatusena, et tähtis mäng? Reaalsus on see, et täielik pask on keeratud kokku.
              Sest pühapäeva õhtuni kehtis piirang suuremate sündmuste korraldamisele selles regioonis?
              Ela ja tunne, et elad
              see on kõige lihtsam
              filosoofia, mis toimib
              sule silmad ära vaata
              tagasi, hinga sügavalt ja
              hüppa üle iseenda varju
              tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                Eks see Itaalia jalgpalli omapära on. Barcelona - Real või Bayern - Dortmund või Liverpool - United poleks iial tühjade tribüünide ees mängitud ning päris kindlalt oleks mängud edasi lükatud. Kui Itaalias sama asja tehakse, siis muidugi Juventuse süüdi ja kõik ära ostnud jne. Veidi kurb, et liiga erinevate klubide võtmeisikud sama sitta aina laiemaks keeravad.
                ahahahahahahahahahahaha.

Itaalia liiga eripära on see, et kui on vastu võetud otsus, siis kõik klubid justkui peavad seda järgima. v.a. 1 klubi. kes lihtsalt õhust korraldab kõik ümber. klubid kuuletuvad juhtorganile - reisivad, neelavad piletitulude kaotust ja teevad pressiteateid sellest kuidas piletid tagasi ostetakse/kompenseeritakse. 1 klubi seda ei tee, vaatamata sellele, et nende ukse taga on Itaalia tarbijakaitseamet. milleks peakski, kui sul juhtorgan taskus. otsused ei kehti siis, kui juhtorgan need välja kuulutab, vaid siis, kui ärahellitatud jõmpsikas oma nutu lõpetab. siis saavad kõik sülekoerad omale jutupunktid ja lähevad neid meediasse laulma. "Veidi kurb, et liiga erinevate klubide võtmeisikud sama sitta aina laiemaks keeravad". trmv. keegi ei tohi midagi öelda ka selle pasa peale. süüdi pole inimesed, kes seda korruptsiooni alla ei neela, vaid need, kes sellele viitavad. anoh, probleem muidugi #tühjadtribüünid ja #StopPiracy, lol.
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Kui kaua see tsirkus kestab?

Serie A is now thinking to play Juve-Inter and the other postponed games next week and postpone the Coppa Italia semifinals to May.
                  Reported by @Gazzetta_it

Kommentaar

Kuulge võrreldes Itaalia tsirkusega on Venemaa orgunn täitsa nitšekas ju.
                    Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust

Jah, sita liiga omapära, sest sel juhul oleks pidanud selle otsuse tegema õigeaegselt, mitte nädal aega ootama ja siis survegrupile alla andes teha seda viimasel hetkel. Erakordne debiilsus on veel üritus tippmäng päeva võrra edasi lükata, sest publikukeeld ju lõppeb selleks ajaks ära.

Kriisipiirkondade Atalanta ja Bologna fännid said sõita Lecce ja Lazio mängule probleemita, aga Coppa poolfinaaliks ohtlikust regioonist fännid Torinosse sõita ei saa. Mis krdi loogika see nüüd on?

Laupäeval oli Itaalias umbes 265 uut juhtu, eilse päevaga tuli 566 uut juhtumit ja surnute hulk suurenes 5 võrra.

Eelmine nädal arvas keegi naiivselt, et olukord äkki lahendeb kiiresti ja saab ilusti jätkata.
                      Tänaseks on jõutud seisu, kus kõik klubid on kettasse aetud ja olukorral rahumeelset lahendust ei paista. Sitt lugu
                      May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Oh üllatust...
                        Klassikaline Itaalia ju. Vahet ei ole, kas see hooaeg scudettost jääb ilma Inter või Juve, seda nuttu ja hala jagub nüüd järgmiseks 50neks aastaks kuidas keegi on süüdi ja struktuurides kallutatud jõud.

Kommentaar

Juve - Milan karika mäng jääb ära

Kommentaar

Klounaad.

Kommentaar

Dal Pino:
                              Marotta represents the needs of Inter, I have to look after the general interests of an entire Serie A division, which unfortunately means daily conflicts of interests tied to each and every club. My job is to promote Italian football and its image to the world, so transmitting games in empty stadiums would’ve been a terrible calling card for the country.
                              Tundub, et hooaja pooleli jätmine on palju parem calling card...

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X