320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Päevapoliitika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust

    Ja sinu jaur, et kui Kaljulaidi imelike asjadega nõus pole, siis "kohe Vali Kõlvart", noh, see on veidi kuues klass.

    Ja Kõlvart ei saa seekord absoluutset enamust. EKRE võtab venelaste hääled ära mingil määral.

    ega see, kes Kõlvartiga nõus ei ole, pole kohe EKRE
    nõuk. venelase ja paremkons. eestlase vaated ja hoiakud langevad mõnes punktis kokku nagu nt homovastasus
    (need kesk-i toetavad venelased, kellele ei meeldinud varasem koostöö ekrega ja on rahulolematud, neid vast valima ei hakka)

    ja nüüd, kus Ratas on riigis pildilt maas, pole enam peamin. partei ja ja Kõlvart linnas selle võrra rohkem esil, ujuvadki
    pigem eesti toetajad kuhugi E200 või sotside taha


    Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
    Soome konservatiivses erakonnas (perussuomalaisten riveissä) on palju homosid keda ühendab ühine hoiak nt. immigrantide või Euroopa Liidu vastu..
    no vat, kui Eesti kons-de ridades seksuaalvähemusi on, siis pigem kapis ja paista välja,

    aga sisserändajate vastasus on veidi paradoksaalselt ka üks asi, mis eesti ja vene äärmuslasi ühendab,
    (Lasnamäe venelane, kuigi ise sisserändajate järeltulija, saab ta seitsmenda meelega hästi aru, et kui neid palju juurde tuleb, muutub supp ka tema jaoks lahjemaks)
    GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
    GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
    (Seinfeld, The Pitch)

    Kommentaar


      Algselt postitas nimastain Vaata postitust
      Uus reaalsus võikski olla, et Keskid valitsevad riiki ja EKRE Tallinna. Kõlvart peaminister, Klandorf president ja Mart linnapea. Intensiivne kooslus

      cool story. Reaalsuses teevad kesk ja ref tallinnas ka koalitsiooni.

      Kommentaar


        Algselt postitas vaikiv mees Vaata postitust
        ega see, kes Kõlvartiga nõus ei ole, pole kohe EKRE
        nõuk. venelase ja paremkons. eestlase vaated ja hoiakud langevad mõnes punktis kokku nagu nt homovastasus
        (need kesk-i toetavad venelased, kellele ei meeldinud varasem koostöö ekrega ja on rahulolematud, neid vast valima ei hakka)
        huvitav võrrelda kuidas esimese vabariigi järel vabaks jäänud riigis liigub progressiivus eri dimensioonides, kuna Soome konservatiivses erakonnas (perussuomalaisten riveissä) on palju homosid keda ühendab ühine hoiak nt. immigrantide või Euroopa Liidu vastu..

        Kommentaar


          Algselt postitas El President Vaata postitust
          Aga rattaga ja igasugu elektriagregaatidega peaks saama ohutult iga pool sõita autodest ja jalakäijatest eraldatult, mitte ainult tervisespordiks mõeldud kergliiklusmagistraalidel.
          Aga keelaks siis jalgsi käimise ära. Kuna ma liiklen erinevate vahenditega, siis kogemused näitavad, et jalakäijad on suurim oht - millestki aru ei saa ning maailm on nende oma. Siis tulevad elktrifitseeritud huinjaadega liiklejad (valdav enamus lihtsalt ei oska) ja siis ratturid (kes on lihtsalt egopaugud).
          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

          "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

          "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

          Kommentaar


            Algselt postitas cannuman Vaata postitust
            cool story. Reaalsuses teevad kesk ja ref tallinnas ka koalitsiooni.
            Alati ei pea nii reaalne olema. Pühapäeva hommik siiski.

            Kommentaar


              Algselt postitas nimastain Vaata postitust
              Pühapäeva hommik siiski.
              Päevakese kannatab siiski veel juua, enne kui asjad nii kaugele jõuavad.
              20 LEGEND

              Kommentaar


                Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                Aga keelaks siis jalgsi käimise ära. Kuna ma liiklen erinevate vahenditega, siis kogemused näitavad, et jalakäijad on suurim oht - millestki aru ei saa ning maailm on nende oma. Siis tulevad elktrifitseeritud huinjaadega liiklejad (valdav enamus lihtsalt ei oska) ja siis ratturid (kes on lihtsalt egopaugud).
                egopaugud sünnivad tänavatel, kus peab maid jagama rekka- ja bussijuhtidega. ellujäämisinstinkt.

                Kommentaar


                  Et tänavatel peksasaanutena minnakse kergliiklusteedele end jalakäijate ja rulluisutajate peal välja elama?
                  20 LEGEND

                  Kommentaar


                    linnas luuser, külas kunn. nii on see alati olnud ja nii jääb see alati olema.

                    Kommentaar


                      Inimesed ongi värdjad. Kui on auto, siis on teistest savi. Kui rattaga, siis käivad ees koperdajad närvidele. Kui käid poes, siis käivad seal ka lastekärudega kruiisijad, koperdavad vanainimesed ja eskalaatoril seisvad maakad ju närvidele, ei?

                      Kommentaar


                        Enamus on ikka normaalsed inimesed, värdjad on vähemus.

                        Aga liiklusprobleemid algavad strateegiast. Linna pikaajaline plaan on olnud tihedalt täis ehitada iga plats vaba maad. Loomulikult tekivad käärid kui näiteks nn vana Narva mnt ja Lasnamäe Pirita jõe poolne osa saab mõne aastaga juurde tuhandeid kortereid ja kümneid maju. Teedevõrk on seal täpselt sama, mis esimese Vabariigi ajal, ainuke erinevus, et nüüd asfalteeritud.

                        Kommentaar


                          Algselt postitas vendetta Vaata postitust
                          Enamus on ikka normaalsed inimesed, värdjad on vähemus.

                          Aga liiklusprobleemid algavad strateegiast. Linna pikaajaline plaan on olnud tihedalt täis ehitada iga plats vaba maad. Loomulikult tekivad käärid kui näiteks nn vana Narva mnt ja Lasnamäe Pirita jõe poolne osa saab mõne aastaga juurde tuhandeid kortereid ja kümneid maju. Teedevõrk on seal täpselt sama, mis esimese Vabariigi ajal, ainuke erinevus, et nüüd asfalteeritud.
                          No sealt tulevadki probleemid, kas peaks laskma arendajatel valglinnastada või teha kompaktsemaid linnasid? Kas peaks arendama ühistransporti ja alternatiivseid meetodeid eelistatult või mitte?
                          Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

                          My spell checking is second to nine!

                          Kommentaar


                            Inimesi on erinevaid ja kui sa pead Haaberstist Lasnamäele või Piritalt Nõmmele tööle käima, siis autoomanikuna on paratamatult kõige mõistlikum ikka seda kasutada. Kõige mobiilsem ja annab võimaluse töölt koju tulles just ise valida, millisest poest läbi minna ja vabamalt oma tegevusi valida. Ühistranspordiga läheb kõigega paratamatult kauem aega. Ma ise ka autoomanik ei ole, aga ei taha oma maailmavaate pärast teisi diskrimineerida. See, et mulle sobib ühsitransport või liigun vabalt ka jala linnas, ei tähenda, et selline elutempo kõigile sobiks.
                            Kõige suuremateks liiklustakistajateks kipuvad osutuma just jalgratturid, kui nad autoteel tihti liiklust häirivad. Samas jalakäijatega samatasandilised jalgrattateed tekitavad ka probleeme , kuna tähelepanematusest satuvad jalakäijad valele poole, aga olen ise pidanud jalgratturitelt eest ära hüppama nende enda sõidurajale
                            Hea lahendus oleks kas sõiduteega samal tasandil jalgrattateed või siis muuta süsteem kolmetasandiliseks.

                            Kommentaar


                              Algselt postitas Vask Vaata postitust
                              Hea lahendus oleks kas sõiduteega samal tasandil jalgrattateed või siis muuta süsteem kolmetasandiliseks.
                              Hea lahendus oleks, kui kõikidele tehtaks liikluseeskirjade õppimine kohustuslikuks. See kas ta nende teadmiste juures jääb jalakäijaks, jalgratturiks või autojuhiks on tema otsus.

                              Kommentaar


                                Sisuturundus: https://www.err.ee/1608184132/rattas...imatki-oigesti

                                Ma liiklen üksjagu palju rattaga ja kuigi minule meeldib, et olukord hoiab liigeldes meele ärksana, siis kõik pole "trikiratturid", ega ole nõus sõitmise trajektoori muutma.
                                Ehk olukord vajab parendamist, kuid mitte stiilis, et saadame lihtsalt ühed liiklejad pikalt.

                                Siis, kui veel lasti kella 22-ni baaris juua osta, sattusin ühe rattafanatika rääkima. Ja seni oli kõik tore, kuni ütlesin, et mul on sisuliselt igapäevaselt töö ja hobide jaoks auto vajalik.
                                Vastus peegeldab ka antud STs läbivat fooni - aga siis kolid mujale.
                                see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

                                "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

                                "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

                                Kommentaar

                                Working...
                                X