Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust

Teemassse ka.
    Mis kuradi lõng see on? Mingi indie grupp otsib oma bassimeest taga praegu.

See lõng on Halilovic, kes tuli ka tasuta. Oli vist kunagi olnud mingi järjekorras 9420849274957 uus Messi

Kommentaar

BREAKING: Milan have reached an agreement with Zaza on a 4-year deal worth €2,5m/year. Milan are looking to close a deal with Valencia on loan with obligation to buy. He will only arrive once Kalinic leaves (Atletico Madrid are interested). [Gazzetta]
      Türa, sa ei asenda ju ühte kaigast teise kaikaga?
      Ei asenda ju?
      Ei asenda?
      Ei?

Lisatud failid

Kommentaar

Gustavo Gomez läheb lõpuks minema. Medical Boca Juniorsiga on tehtud ning tasuks 6 mil + 20% tulevikumüügist. Oleks võinud mõne noormängija eelisostuõiguse parem võtta sell 20% asemel.

Kommentaar

Türa, sa ei asenda ju ühte kaigast teise kaikaga?
          Ei asenda ju?
          Ei asenda?
          Ei?
          Vähemalt on noorem kaigas.

Kommentaar

Samal ajal, kui Juventus proovib osta paremuselt teist meest hetke jalgpallis, üritab hiinlane raha kokku ajada. Tähtaeg homme. Loodetavasti ta ei leia seda, ning võtab USA dollarid vastu. Enne kui lootusetult hilja on.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
              Nii huvi pärast, et kes siis esikohal on?
              Zaza.
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Kas Ronaldo rahadega saaks ka Milani ära osta?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Kas Ronaldo rahadega saaks ka Milani ära osta?
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mingi Mainori kasvandik? Nagu siga ja kägu ju 'made' ja ''turnover''

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                        Nii huvi pärast, et kes siis esikohal on?
                        Zaza.

Kommentaar

Gustavo Gomez läheb lõpuks minema. Medical Boca Juniorsiga on tehtud ning tasuks 6 mil + 20% tulevikumüügist. Oleks võinud mõne noormängija eelisostuõiguse parem võtta sell 20% asemel.
                          The Gustavo Gomez move to Boca Juniors could be off again after the Milan defender was reportedly infuriated by a clause in the contract.
                          huehuehue.gif

Kommentaar

Algselt postitas Solfice Vaata postitust
                            huehuehue.gif
                            küll ta läheb. Sinna või mujale.

Olulistematel teemadel - hiinlane palus Elliotilt 48 tundi ajapikendust, aga saadeti nahui. tik-tak.

Kommentaar

Aga samas: Nikola Kalinic and Atletico Madrid have reached a total agreement.

A mis vahet seal on. Järgmine hooaeg ei kavatse ühtki mängu vaadata. Meie rõõm on kui saame Kalinicist lahti, teiste rõõm on CR tulek. Kuhu me jõudnud oleme

Kommentaar

Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust

A mis vahet seal on. Järgmine hooaeg ei kavatse ühtki mängu vaadata.
                                naah. harden the fuck up

Kommentaar

Working...
                                X