Hoiatused ja bännid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas mazz Vaata postitust
    Bännitud: jaalo, Papi Chulo, LuchoCholo.

Mõneti isegi kahju, aga sellisele provotseerivale trollimisele tuleb punkt panna. Samalaadsed trollid saavad edaspidi kohe bännitud.

Võis loota, et ajapikku sulanduvad "jaalod" foorumisse, aga see ei olnud kunagi nende eesmärk. Aeg andis tunnistust, et alati jääb leiduma ka kasutajaid, kes sööda alla neelavad. Nii ei väsi ei trollid ega nende vastased. Nii tehakse isegi varukasutajaid, et trollidele samaga vastata. Nii on tulemuseks üha rohkem läbu ja mürgine keskkond. Sellest ei sünni midagi head. Las minna.

Siinkohal kasutan küll võimalust ja KIIDAN TEGIJAT ehk modesid hea töö eest. Kuigi eks seda umbrohtu tekib siia edasi, seega soovin teile jaksu ja alustatud joone hoidmist!
    Staadium, francesco>varikas jutuga paned korralikult mööda, niiet ehk mõtled ka teiste üle järgi enne, kui surmkindlalt midagi väidad.
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
      Miks ma segast peksan? Oled sa kindel, et ma eksin? Las Tofoa vastab, et ma eksin ja ma palun viisakalt vabandust!
      Mõnu on ka mazz???
      Lolli mängid või?
      Tooge jaalo tagasi...
      INTER ARMA CARITAS

Kommentaar

Tore siis et ei ole. Vähemalt sain segust sellele milles kahtlesin
        Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
          Sinu loetelus on vaid üks õige. Ma kõiki ei viitsi juurde lugeda, aga nt. Francesco on sinu ja pea iga suurtiimiga on sul olemas erinev kasutaja koos avatariga. Huvitav, et ainult Barca ja Reali omasid sul pole. Tegelt tean et sa neid mõlemaid ei salli ja see teeb pildi ka vähe selgemaks.
          Maga kaineks
          THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Ma tahaks Mõnu ja Mazzi last näha. Sünniks umbes Gunnar Grapsina juba.
            When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
              Ma tahaks Mõnu ja Mazzi last näha. Sünniks umbes Gunnar Grapsina juba.
              your Baby_20150922T230232.jpg

Telefoniga sain sellise tulemuse, ainuke äpp mis leidsin kontuurid ei jooksnud paika ainult
              Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
              Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Algselt postitas mjaasa Vaata postitust
                [ATTACH=CONFIG]4332[/ATTACH]

Telefoniga sain sellise tulemuse, ainuke äpp mis leidsin kontuurid ei jooksnud paika ainult
                Habemega noor Macaulay Culkin.

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                  Papi Chulo, naalo, jalkafänn123 - keegi barca gängist, staadium-sepakas-rixxer-bcfey
                  Luchocholo - realfan või mõni muu reali teema aktiivsematest kuttidest
                  jaalo - tofoa
                  Tänud pühenduse eest Kuigi, arvad tõesti, et ma pole paremaks suuteline? Natuke isegi solvusin praegu...

Kommentaar

Algselt postitas RealFan Vaata postitust
                    Tänud pühenduse eest Kuigi, arvad tõesti, et ma pole paremaks suuteline? Natuke isegi solvusin praegu...
                    Mina näiteks arvan, et see pole sina. Sa ei suudaks isegi LuchuChulu taset saavutada.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                      Oot ma ei saanud aru nüüd, mis nimekiri see on. Et need on Tofoa varikontod kõik?
                      postitajad, kelle tasemel Tofoa tahaks olla.
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                        postitajad, kelle tasemel Tofoa tahaks olla.
                        Ma ei tohiks oma varikontode paroole enam atleticomadridile anda. Vabandan selle "Jasperi" postituse pärast.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mõnu ja mazzi samastamine saab kindlasti foorumiklassikaks.

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
                            Mõnu ja mazzi samastamine saab kindlasti foorumiklassikaks.
                            Staadium oli tolle posti hetkel umbes sellises staadiumis, niiet ma pole väga kindel.

Kommentaar

Algselt postitas Jalkafänn123
                              Nonii, mis see on siis kuritegu, et ma vahel avatari vahetan või? Siin normaalseid inimesi ka leidub või? Te võite mind bännida palju tahate, aga põhjust teil konkreetset pole, niiet.. põhjuseta bännimine peaks siin ka keelatud olema.
                              Amos oled vä?
                              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                atleticomadrid
                                postitaja, kelle tasemel Tofoa päriselt on.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X