X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

http://www.elu24.ee/?id=2247

jeeee you you you!

Kommentaar

Pole küll jalgpalliga seotud, aga aitähh Postimees Online. Tänan südamest, mul oli vaja seda teada. Halleluja!

Max Kaur on armunud

Kommentaar

"Britney näitas taas kohta, kus päike ei paista" by Martin
        MTV Video Music Awards ei olnud Britney Spearsi jaoks just edukas sündmus, sest tema esinemine sai tublisti kriitikat ja lisaks unustas popptäht taas jalga tõmmata püksikud ning nii näitaski ta kõmupiltnikele taas oma privaatsed kohti.

üldiselt kasutatakse seda väljendit siiski vähe teise koha kirjeldamiseks aga klikid ju loevad

Kommentaar

Algselt postitas ek Vaata postitust
          "Britney näitas taas kohta, kus päike ei paista" by Martin
          MTV Video Music Awards ei olnud Britney Spearsi jaoks just edukas sündmus, sest tema esinemine sai tublisti kriitikat ja lisaks unustas popptäht taas jalga tõmmata püksikud ning nii näitaski ta kõmupiltnikele taas oma privaatsed kohti.

üldiselt kasutatakse seda väljendit siiski vähe teise koha kirjeldamiseks aga klikid ju loevad
          Too koht on ka nähtav.
          When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

postimehe kvaliteet on ka põhja vajunud

keda kotib mida see h*** teeb

Kommentaar

kelle jaoks on, kelle jaoks mitte

Kommentaar

jou!
                olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

siis on hästi, ma ei leidnud seda

Kommentaar

Boy survives two-hour flight to Moscow hanging onto plane wing

20:56|24/ 09/ 2007

MOSCOW, September 24 (RIA Novosti) - A 15-year-old boy from the Urals suffered acute frostbite after riding the wing of a Boeing-737 plane on a two-hour flight from Perm to Moscow, Russian radio station Mayak reported on Monday. After clinging on for the entire 1300-kilometer (808-mile) flight to Vnukova Airport, the boy, named Andrei, collapsed onto the tarmac. His arms and legs were so severely frozen that rescuers were at first unable to remove his coat and shoes, the radio station said.

The airport did not confirm the report. "We have no information on this," the Vnukovo press service told RIA Novosti.

However, Moscow's air and water transport control department said the radio's claim was true. A department spokesman said the incident occurred on Friday, and that the boy's parents were immediately informed, and flew to the capital the same day.

Doctors said it was nothing short of a miracle that Andrei survived the flight, with temperatures hitting minus 50 degrees Celsius (-58 Fahrenheit), the radio station said. The Boeing-737 has a cruising speed of 900 kmh (560 mph).

The boy reportedly made the journey after a commonplace domestic dispute. Angry with his father, who reportedly has a drinking problem, and with his mother for siding with her husband in family rows, Andrei ran away to the neighboring village, where his grandmother lives. On reaching the village, he decided to go on, and hitched a 220-km (137-mile) ride to the regional center, Perm, where he was dropped off at the airport.

It remains unclear how Andrei was able to climb on a plane wing un-noticed, and the Perm Airport security service is being asked some serious questions, the radio station said.

Andrei is now being treated in a Moscow hospital, Radio Mayak said.

jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

tõesti, kuidas vend sai märkamatult lennukile ronida?
                      AILTON

Kommentaar

no kurat, ma ei oska midagi kosta sellisele uudisele :P

kui siis, et venelased võiks vähem juua

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
                          tõesti, kuidas vend sai märkamatult lennukile ronida?
                          Na ta üldse sinna ronis? Narkootikumid ja Nilss Holgerssoni multifilmid ei sobi kokku.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                            Na ta üldse sinna ronis? Narkootikumid ja Nilss Holgerssoni multifilmid ei sobi kokku.
                            narkootikumid just selliste asjadega sobivadki kokku!

Kommentaar

Täna on kaks ÜLIOLULIST uudist, eriti esimene.

David Hasselhoffist superstaari teinud 1980.aastate hittsari «Knight Rider» naaseb teleekraanile.

USAs tehtud küsitlus näitas, et ameeriklased seksivad vähem, harvemini ja kulutavad seksile varasemaga võrreldes vähem aega.

Kommentaar

Tunnistage üles, kes käis!!!

Eestis swingimisega (paarid, kes tegelevad grupiseksiga) tegelevad inimesed panid möödunud kuu lõpul Tallinnas nii korralikult pidu, et uued üritused on kavas juba sellel kuul.

Kommentaar

Working...
                                X