Kommentaar

agent.
      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
        agent.
        Ah, fuuk, ei taha teda jälle.

Kommentaar

Kes see Kruusi kõrval komenteerib ManU mängu?
          Giggs will tear you appart.

Kommentaar

Algselt postitas krissucool Vaata postitust
            Kes see Kruusi kõrval komenteerib ManU mängu?
            Risto Sarapik.

Kommentaar

Aiaiai, nüüd ma juba ootan Chelsea fänne. Agent tegi jälle tupsununnudele liiga oma võiduväärimise jutuga

väga hea kommentaar oli - umbes nagu Järvela, ainult selle vahega, et fullretardi ei mindud
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

jutukas oli üks Chelsea fänn, kes oli korralikult ketasse juba aetud Agendi poolt.
                Ela ja tunne, et elad
                see on kõige lihtsam
                filosoofia, mis toimib
                sule silmad ära vaata
                tagasi, hinga sügavalt ja
                hüppa üle iseenda varju
                tule koos minuga.

Kommentaar

marus Chelseafänn @ Jututuba

<Forzelius> tra see kommentaator on nii munn
                  <cannuman> Dannar?
                  <Forzelius> vihkan seda vsb kommentaatorit
                  <cannuman> mine kirjuta foorumisse
                  <Forzelius> who the fuck is dannar
                  <cannuman> kommentaator
                  <Forzelius> mind ei koti, mis ta nimi on, erapoolik on ta, ja väga tihti chelsea vastu
                  <cannuman> mine saada foorumis perse
                  <cannuman> http://foorum.soccernet.ee/showthrea...64#post1459464

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
                  kes täna chelsea-donetsk kommib?
                  Algselt postitas vincent Vaata postitust
                  agent.
                  Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                  Ah, fuuk, ei taha teda jälle.
                  <Forzelius> mõnuagent teab, mida räägib
                  <cannuman> lol

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Aiaiai, nüüd ma juba ootan Chelsea fänne. Agent tegi jälle tupsununnudele liiga oma võiduväärimise jutuga
                    Tõepoolest. Kohe kahju, et ta Barca mängu kommenteerida ei saanud. Kuuldavasti oli seal kordades suurem ebaõiglus valitsenud. Või oot.... seal oli ju õnn nõrgema poolel - järelikult kõik on aus ja õige, ei?
                    Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

liiga hea. ootan Forzelius't foorumisse.

google soovitab
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                        marus Chelseafänn @ Jututuba

Kommentaar

Äkki Forzelius = Agent = Epic troll?
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kahjuks pole nimetatud kodanikul foorumis kasutajat. Muidugi ei takista see foorumi (ka selle teema) lugemist

Kommentaar

Victor Moses' last-gasp winner for the Blues denies the Ukrainian champions a deserved point, with Willian and Fernandinho putting in superb performances at Stamford Bridge - goal.comis ka. Sama tüüp kirjutab sinna ka? Kuradi Chelsea vastu, rsk! FAKK!!!

Kommentaar

espn:
                                Victor Moses came off the bench to score an incredible last-gasp winner as Chelsea survived a Shakhtar Donetsk onslaught to keep their Champions League fate in their own hands with a 3-2 victory.

The Blues were in danger of being the first holders to crash out of the competition before Christmas as former target Willian twice cancelled out almighty howlers from goalkeeper Andriy Pyatov, which gifted goals to Fernando Torres and Oscar, the latter's fourth in as many Champions League games.

But late substitute Moses nodded home Mata's 94th minute corner to steal a barely-believable victory that put Chelsea level on points with their opponents at the top of Group E with two games remaining.

SINNA KIRJUTAB KA, RSK!?

Kommentaar

Working...
                                X