X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Nüüd on põhjust Lvivi reisida!

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
      Tegu on Ukraina mastaabis väga korraliku linnaga, aga kindlasti mitte mingi imekohaga. Muidugi on seal odav ja naised on ilusad, aga üldiselt ei ole just miskine imelinn.
      lvivi statkal toimub ju paar EM-i mängu, tahab ka kunnina tunda ennast
      aga 2 kuud aint- ei julge enam pikki lepinguid sõlmida?

kui ma 2006 lvivis käisin, polnud terves linnas(u 800 000 in.) päeva ajal vett, ainult hommikul mingi aeg ja siis õhtul, äkki nüüd on paremaks läind
      tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

Väha hea uudis Tarmo seisukohast. Korralik liiga, korralik klubi.

Ise käisin Lvivis 80-tel, varajases lapsepõlves, koos isaga ja meeles on vaid niipalju, et tegu ilusa ja äärmiselt nõukogudevastase ning ukrainameelse kandiga. Moskvast põhjustatud näljahäda ja bandeeralaste võitlus sovjettide vastu on seal veel hästi meeles.
        Pisut lugemist ka:
        http://foorum.soccernet.ee/showthrea...ina%29/page188

Kommentaar

Algselt postitas Gallacher Vaata postitust
          Täis oled?
          Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Algselt postitas mg Vaata postitust
            aga 2 kuud aint- ei julge enam pikki lepinguid sõlmida?
            Ma kaldun arvama, et klubi ei julge pikka lepingut sõlmida mehega, kelle perse on juba kurat-teab-kui-kaua vahetusmeeste pinki nühkinud.

Kommentaar

Algselt postitas Rein Vaata postitust
              Täis oled?
              Hehh, väike äpardus. Mõtlesin seda:
              http://jaanuspiirsalu.blogspot.com/2...kus-laane.html

Kommentaar

Algselt postitas myroslav Vaata postitust
                So how he playes? Do you think he will be good addition to our team?
                Good addition. Be calm, he's good, better than Zenjov. You'll see!
                Kapten Trumm

Kommentaar

Algselt postitas rainis007 Vaata postitust
                  Ma kaldun arvama, et klubi ei julge pikka lepingut sõlmida mehega, kelle perse on juba kurat-teab-kui-kaua vahetusmeeste pinki nühkinud.
                  Hooaeg hakkab otsa saama, klubi posäng tabelis ei ole just kiita... Suht arusaadav. Ma ei usu, et see lepingu lühidus umbusuga Kinky suhtes seotud on.

Kommentaar

Ma pakun,et Kink otsis lihtsalt võimalust ennast tugeval tasemel vormis hoida ja suvel minna uuesti suurt kala püüdma!
                    Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                    Ott Järvela

Kommentaar

please study history! Lviv was founded in Kievan Rus' By ruler Danylo Halytskyi, Lviv is called by the name of his son called "Lev", so Lviv in English means something like "Lev's". Anway Lviv was founded not long time ago after Mongol Invasion, so Kievan Rus was destroyed and Lviv was occupied by Poland (with time) and for long time it was under Poland...
                      oops. sorry.
                      i didn't know that.
                      some polish people complain me about soviet army - they cut off some polish territory and forced out polish origin people after 2. world war. so i get impression that they lived there for centuries... anyway it's all passed now and i don't want to argue about.

but how big differences ther are between polish and ukrainian languages, can they understand each other quite freely or not very well?
                      and i know they both adore slivovich too
                      Seisan üksi mere ääres
                      jalas kollased sandaalid
                      valged, merevahust sääred
                      hüüan: "Elagu skandaalid!"

Kommentaar

Algselt postitas chac Vaata postitust
                        oops. sorry.
                        i didn't know that.
                        some polish people complain me about soviet army - they cut off some polish territory and forced out polish origin people after 2. world war. so i get impression that they lived there for centuries... anyway it's all passed now and i don't want to argue about.

but how big differences there are between polish and ukrainian languages, can they understand each other quite freely or not very well?
                        and i know they both adore slivovich too
                        Hardly to rate difference between Polish and Ukrainian languages being a Ukrainian Funny thing is - Russians tell us our language similar to Polish, and Polish tell us our language similar to Russian...
                        So yes, polish is similar to Ukrainian by many words, same as Russian. We have many words similar... But we have a bunch of words and word combinations that i can hardly to compare is it more similar to Polish or to Russian... maybe that's why we calls Ukrainians (i'm very self-critic in here)

btw... Poland still have UKRAINIAN territories called Holmshchyna and Western Galicia(Halychyna) and after Soviet occupation they gained a lot of new territories (Current North and Western Poland) taken from Germany and same way Soviet Army forced awey People from there and new places was established by Polish. (similar like Kaliningrad)

btw... what is slivovich ???
                        Мільйон Сердець, одне биття!
                        Карпати Львів - на все життя!

Kommentaar

сливянка
                          "Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kommentaar

sort of alcohol drink made from plums

So yes, polish is similar to Ukrainian by many words, same as Russian. We have many words similar... But we have a bunch of words and word combinations that i can hardly to compare is it more similar to Polish or to Russian... maybe that's why we calls Ukrainians (i'm very self-critic in here)
                            please dont be

is it too much to ask you bring also couple examples - what words are similar to polish (and totally different in russian) and vice versa
                            Seisan üksi mere ääres
                            jalas kollased sandaalid
                            valged, merevahust sääred
                            hüüan: "Elagu skandaalid!"

Kommentaar

ajaloo foorum?

Kommentaar

...and we are in DEEP ASS!
                                that was a nice one ...

but I also think Kink will probably succeed in Ukraine, right now he has to have that hunger and motivation for success, since he hasn't virtually played for a year! let's hope that anyway.

Kommentaar

Working...
                                X