• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Klavan skooris!

Kommentaar

Kasutas väravavahi puterduse ära ja tegi seisuks 0-2

Kommentaar

Vv puterdas tõrjel ja Klavan kõksas sisse!

Kommentaar

Kuidas Klavan värava lõi?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kel Elion olemas, siis on selline kanal nagu telekanal futbol, kellel Hollandi karikasarja õigused ja mäng jookseb lives, peale mida veel endise Posti kodupundi Go Ahead Eaglesi ja Feyenoordi mäng.
            Wij komen terug met de cup in de hands

Kommentaar

heh, edu paari minuti jooksul maha mängitud. Viigivärava löömisel jäi Klavan kaitses hiljaks...

Kommentaar

Ülejäänud mehed lasid selle peale jala sirgu ja Dordrecht lõi järjest 2 tagasi - lisaaeg.
                Magava kauboi suhu viski ei jookse.

Kommentaar

ärge nüüd pilti kinni pange, lisaaeg tuleb.

Kommentaar

mängu tempo on küll aeglane nagu teedeehitus Pärnus
                    “I am Zlatan. Who the hell are you?”

Kommentaar

AZ läks 97 minut juhtima

Kommentaar

Videot väravast paluks.

Kommentaar

on mingit linki veel ?

Kommentaar

Algselt postitas Kaurr Vaata postitust
                            on mingit linki veel ?
                            Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                            //

Kommentaar

Kaheksandikfinaalis tuli loosirattast vastaseks Ajax. Mänguaeg pole teada, kuid kaheksandikfinaalid peetakse vahetult enne jõuluaega 20-22 detsembril.
                              Wij komen terug met de cup in de hands

Kommentaar

artikkel, kus peatreener räägib, et tal ei ole probleeme ründaja Jozy Altidore-iga... et lihtsalt nõuavad mehelt palju, et muuta teda nii heaks kui üldse võimalik.

Artikli lõpus kiidab ka Klavanit ja toob nö võrdluseks Altidore´i olukorraga....

He added, "When you have players in your squad who are competitive, it seems it is still uncommon in the Netherlands to rest players. That happens with Ragnar Klavan, who plays fantastic for weeks and yet I sometimes say to him 'you won't play the next game'.

Kommentaar

Working...
                                X