No announcement yet.

Enar Jääger (Tallinna FC Flora, Eesti)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Enar on vigastusest paranenud ja täna klubi eest põhis liigamängus Branni vastu. Post on pingil.

Kommentaar

Aalesund võitis võõrsil Piiroja endist koduklubi Fredrikstadi 3-1.Enarilt täismäng.
      Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
      Ott Järvela

Kommentaar

Enar Jäägeri lahkumine number 3! vist oli juba nii palju seda. Aga kas saab 100% kindel olla,et varsti seal tagasi on?
        Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
        Ott Järvela

Kommentaar

hehhe see on ikka naljakas juba

Kommentaar

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
            Enar Jäägeri lahkumine number 3!
            Jääger on nagu "Norra Ivanov" , Remmelkoor leidis päris hea võrdluse, peab mainima

Kommentaar

heartsi pidi minema....

Kommentaar

Algselt postitas metssiga Vaata postitust
                heartsi pidi minema....
                Vaevalt.... alles siit käis läbi uudis, et heartsil on rahalisis raskusi.

Kommentaar

njah esimene pääsuke kirjas...

Kommentaar

Enar Jäägeri lahkumine number 3! vist oli juba nii palju seda. Aga kas saab 100% kindel olla,et varsti seal tagasi on?
                    Allikat?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Enar Jääger teatas kaks vooru enne Norra kõrgliiga hooaja lõppu, et see aasta jääb talle FK Aalesundis viimaseks.
                      Ela ja tunne, et elad
                      see on kõige lihtsam
                      filosoofia, mis toimib
                      sule silmad ära vaata
                      tagasi, hinga sügavalt ja
                      hüppa üle iseenda varju
                      tule koos minuga.

Kommentaar

Kaks korda pole vist sama juttu mõtet ajada?
                        You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Algselt postitas P!NK Vaata postitust
                          Kaks korda pole vist sama juttu mõtet ajada?
                          Ma küsisin allikat. Eelnevalt polnud keegi seda pakkunid. Niiet, ära tee jäämehele liiga.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Ma küsisin allikat. Eelnevalt polnud keegi seda pakkunid. Niiet, ära tee jäämehele liiga.

Ehk sobib?

Kommentaar

Algselt postitas P!NK Vaata postitust
                              Ehk sobib?
                              Et allikaks on budulojus?

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Et allikaks on budulojus?
                                Ma eeldasin, et budulojuse postitus viitas sellele mis oli soccernet-i avalehel ning erinevates portaalides ära mainitud. Huvitav, kas sa ei saa öösel hästi magada kui sa igast asjast kinni ei hakka ning nokkima ei hakka?

Kommentaar

Working...
                                X