Enar Jääger (Tallinna FC Flora, Eesti)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas picchio Vaata postitust
    ps: next Sunday there will be Ascoli-Crotone, Coppa Italia.
    Tänaseks karikamänguks Enar 22 ülesantud mehe hulga pole, vast on juba Eestis tähtsaks mänguks valmistumas.

Kommentaar

Algselt postitas jethro Vaata postitust
      Tänaseks karikamänguks Enar 22 ülesantud mehe hulga pole, vast on juba Eestis tähtsaks mänguks valmistumas.
      Tõenäoliselt, homme kell 10.00 kogunemine.

Kommentaar

Ascoli won 3-1 but Enar hasn't played because his "transfer" isn't yet arrived, and I don't know if he will be able to play on Saturday vs. Cittadella even because of the close match against Brazil (good luck Eesti)

However his "substitute" Gazzola isn't very good: in the last 20 minutes he couldn't run because of tiredness

Kommentaar

thanks for the info, picchio, we appreciate it
          I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Ascolile karikasarja 3. ringis lisaajal Cittadellalt 2-1 kaotus. Jääger mänguaega ei saanud.

Kommentaar

Ascoli won 3-1 but Enar hasn't played because his "transfer" isn't yet arrived, and I don't know if he will be able to play on Saturday vs. Cittadella even because of the close match against Brazil (good luck Eesti)

However his "substitute" Gazzola isn't very good: in the last 20 minutes he couldn't run because of tiredness
              Did you saw Jääger's game against Brazil? He was awesome.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Did you saw Jääger's game against Brazil? He was awesome.
                I agree, he blocked Robinho and played all the game showing a good condition.

Tomorrow there will be first matchday against Gallipoli, Enar finally got the "transfer" and could debut

Kommentaar

I agree, he blocked Robinho and played all the game showing a good condition.

Tomorrow there will be first matchday against Gallipoli, Enar finally got the "transfer" and could debut
                  Picchio sei italiano?
                  Ma riusciranno a scrivere Jääger con la doppia 'ä' sulla maglia?
                  Gia' ho visto che sul sito dell'Ascoli ci sono tutte le pronunce immaginabili

Comunque ce ne sono altri due di estoni in Italia, Joonas Tamm ed un altro ragazzino, stanno in prova alla Primavera della Samp.

Kommentaar

No Mida ?

Kommentaar

Algselt postitas cáñamo Vaata postitust
                      No Mida ?
                      ja mis sinu probleem on? las inimesed suhtlevad
                      I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Algselt postitas Angelo Nerazzurro Vaata postitust
                        Picchio sei italiano?
                        Ma riusciranno a scrivere Jääger con la doppia 'ä' sulla maglia?
                        Gia' ho visto che sul sito dell'Ascoli ci sono tutte le pronunce immaginabili

Comunque ce ne sono altri due di estoni in Italia, Joonas Tamm ed un altro ragazzino, stanno in prova alla Primavera della Samp.
                        samporias per i tre ragazzi

Kommentaar

Algselt postitas dareth Vaata postitust
                          ja mis sinu probleem on? las inimesed suhtlevad
                          viisakas oleks väikene tõlge

kui tekst inglise keeles, siis see poleks vast probleem, kuna valdav enamik siin foorumis suudab seda rääkida ja sellest aru saada. aga itaalia keelega sma lugu ilmselt üksikute puhul.

Kommentaar

on ju igasugu tõlkesaidid olemas.

kuigi see "ä"- küsimus on päris huvitavalt tõstatatud
                            Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
                              on ju igasugu tõlkesaidid olemas.

kuigi see "ä"- küsimus on päris huvitavalt tõstatatud
                              Google translate:
                              Picchio kuus Itaalia?
                              Aga nad kirjutavad Jääger kahekordne "a" kohta Jersey?
                              Gia "Ma nägin, et saidi dell'Ascoli seal on kõik kujuteldavatel otsuseid

Siiski on kaks eestlaste Itaalias, Joonas Tamm ja teine poiss, on katsetatud kevadel Samp.

tänan ei, viisakas oleks väikene tõlge. või vähemalt siis kui palutakse.

Kommentaar

Picchio six Italian?
                                But they will write Jääger the double 'ä' on the jersey?
                                Gia 'I saw that on the site dell'Ascoli there are all imaginable rulings

However there are two of the Estonians in Italy, Joonas Tamm and another boy, are being tested in Spring of Samp.

Kommentaar

Working...
                                X