No announcement yet.

Henrik Ojamaa (FC Flora, Eesti)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mulle video täitsa meeldis ning kriitika on samuti igati asjakohane. Ennast häiris kõige enam taustamüra. Keegi kuskil kaamera taga kolistas ja rääkis kuskil kaugustes suurema osa ajast, see oli väga segav.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas idikas Vaata postitust
      Mäng hakkab kahe tunni pärast alles ju
      Aga nüüd ?

Kommentaar

Algselt postitas sligga Vaata postitust
        Aga nüüd ?
        Wiziwig, the new MyP2P. Wiziwig.tv brings to you live sports on your PC for free. Live football , Live MLB and NBA. Just for free tv on your pc. Wiziwig.tv brings you also the best P2P programs guides.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sealt ei paista küll striimi olevat. Jutud käivad üldse, et Motherwelli mängu ei kanta ülegi.

Kommentaar

0-2 kaotus kodus ei ole just parim alus võõrsilmänguks. Ojamaalt 68 min.

Kommentaar

Motherwell võitis 4-1 Invernessi. Henrik sekkus teise poolaja lõpus ning tundub, et andis ka söödu viimasele väravale.

"Higdon then completed his hat-trick in style by lashing high into the net from Henrik Ojamaa's cross after the substitute made an impressive run down the right wing."

Kommentaar

Kommentaar

Väge kena tehniline sooritus Henrikult ja välkkiire ka (Y)
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Ma tean, et nii ei ole ilus ja ostu-müügi kuulutused käivad teises rubriigis, aga üks teemasse haakuv kuulutus uueks valiktsükliks. Müüa Henrik Ojamaa uus koondisesärk!

Kommentaar

Täna loositi Śoti liigakarika kaheksandikfinaalpaarid ja Motherwell peab piigid ristama Rangersiga Ibrox Parki fanaatilise publiku ees.

Ülejäänud paarid on järgnevad

Third- round draw for Scottish Communities League Cup

Celtic v Raith Rovers
                      Rangers v Motherwell
                      St Mirren v Hamilton Academical
                      Queen of the South v Dundee United
                      Hearts v Livingston
                      Dunfermline Athletic v Aberdeen
                      St Johnstone v Queen's Park
                      Stenhousemuir v Inverness Caledonian Thistle

Ties will be played on Tuesday 25 or Wednesday 26 September, 2012
                      Wij komen terug met de cup in de hands

Kommentaar

Mis rangersist järele jäänud on?

Kommentaar

Algselt postitas billybob Vaata postitust
                          Mis rangersist järele jäänud on?

Suur mängijate tühjendusmüük on toimunund seoses 3 divisioni langetamisega. Transferite suhtes kehtib embargo kuni 2014 aasta jaanuarini. Mõned uued mängijad on ka hangitud. Vaata pikemalt Śoti jalgpalli alamfoorumisse kus sellest natuke juttu olnud.
                          Wij komen terug met de cup in de hands

Kommentaar

Rangersi mängijatevalik on siiski üsna kõva ja ma imestan, et nad seal mudas suhteliselt kesiselt alustanud on.
                            "Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kommentaar

Algselt postitas midfielder Vaata postitust
                              Suur mängijate tühjendusmüük on toimunund seoses 3 divisioni langetamisega. Transferite suhtes kehtib embargo kuni 2014 aasta jaanuarini. Mõned uued mängijad on ka hangitud. Vaata pikemalt Śoti jalgpalli alamfoorumisse kus sellest natuke juttu olnud.
                              tänud, huvitav lugemine oli

Kommentaar

That last goal was assisted by Henrik Ojamaa (Cross from Right Wing). Tubli poiss.

Kommentaar

Working...
                                X