Henrik Ojamaa (FC Flora, Eesti)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas bubbles Vaata postitust
    Kus need rahad kõik pandud on? Mingit pappi selle eest ei saadud, et Euroopa Liigasse saadi? Mehi on ka maha müüdud ju?
    Kuuldavasti olevat neil enne mingid võlad olnud ja kõik rahad pandi võlgade vähendamise peale, mis iseenesest on pikemas perspektiivis mõistlik samm.

Kommentaar

Kuu parim töötaja:

Kommentaar

Welli jäämist võivad takistada kaks Skandinaavia klubi, kes Ojamaa Legialt ära tahavad osta. Nii kirjutas üks tänane Šoti leht.
        Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
        Algselt postitas taku*
        Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Mis klubidest jutt käib?

Kommentaar

Veidi OT,aga siin siis Europa League auhinnarahad:
            Similar to the UEFA Champions League, the prize money received by the clubs is divided into fixed payments based on participation and results, and variable amounts that depend of the value of their TV market.[13]

A group stage participation in the Europa League awards a base fee of €1.3 million. A victory in the group pays €200,000 and a draw €100,000. Also, each group winner earns €400,000 and each runner-up €200,000. Reaching the knock-out stage triggers additional bonuses: €200,000 for the round of 32, €350,000 for the round of 16, €450,000 for the quarter-finals and €1 million for the semi-finals. The losing finalists receive €2.5 million and the champions get €5 million.[14]

First qualifying round: €120,000
            Second qualifying round: €130,000
            Third qualifying round: €140,000
            Play-off round elimination: €150,000
            Base fee for group stage: €1,300,000
            Group match victory: €200,000
            Group match draw: €100,000
            Group winners: €400,000
            Group runners-up: €200,000
            Round of 32: €200,000
            Round of 16: €350,000
            Quarter-finals: €450,000
            Semi-finals: €1,000,000
            Losing finalist: €2,500,000
            Winners: €5,000,000

Kommentaar

Mis klubidest jutt käib?
              Klubide nimed ei ole teada, aga täna peetakse kõige reaalsemaks hoopis laenudiili ühte Norra klubisse.
              Algselt postitas taku*

Kommentaar

Selline "klubi nime ei ütle"-taktika võib vabalt olla ka Legia samm, et M'Wellilt rahhi saada. Ehk kui mingit muud huvi justkui pole, siis saab Motherwell Ojamaad küsida sisuliselt tasuta. Kui aga tekitada mingi anonüümne huviklubi Norrast, siis peab Motherwell ka enda rahakotti vaatama, kuna nähtavasti nad ikka Ojamaad tahavad endale jätta.

Kommentaar

Algselt postitas Osvaldo Vaata postitust
                  Veidi OT,aga siin siis Europa League auhinnarahad:
                  Similar to the UEFA Champions League, the prize money received by the clubs is divided into fixed payments based on participation and results, and variable amounts that depend of the value of their TV market.[13]

A group stage participation in the Europa League awards a base fee of €1.3 million. A victory in the group pays €200,000 and a draw €100,000. Also, each group winner earns €400,000 and each runner-up €200,000. Reaching the knock-out stage triggers additional bonuses: €200,000 for the round of 32, €350,000 for the round of 16, €450,000 for the quarter-finals and €1 million for the semi-finals. The losing finalists receive €2.5 million and the champions get €5 million.[14]

First qualifying round: €120,000
                  Second qualifying round: €130,000
                  Third qualifying round: €140,000
                  Play-off round elimination: €150,000
                  Base fee for group stage: €1,300,000
                  Group match victory: €200,000
                  Group match draw: €100,000
                  Group winners: €400,000
                  Group runners-up: €200,000
                  Round of 32: €200,000
                  Round of 16: €350,000
                  Quarter-finals: €450,000
                  Semi-finals: €1,000,000
                  Losing finalist: €2,500,000
                  Winners: €5,000,000
                  Kui Eesti klubi peaks jõudma alagrupiturniirile, siis pmts kolmekordistatakse oma aasta eelarvet.

Siinkohal tekkis ka küsimus, palju Eesti Meistriliiga võitja auhinnaraha saab ?

Edit: Sain oma küsimusele ise vastuse juba:
                  Eesti meistriks tulevale klubile on Euroopa Jalgpalliliidu (UEFA) poolt tagatud 350 000 eurot auhinnaraha, aga hõbedale (ja pronksile) jääv klubi saab arvestada vaid 120 000 euroga.

Kommentaar

Tänases mängus Celticu vastu pole meest isegi üles antud. Tundub, et on kuskil testimisel tõesti.

Kommentaar

Tänases mängus Celticu vastu pole meest isegi üles antud. Tundub, et on kuskil testimisel tõesti.
                      Mõtle parem punasemalt.

Kommentaar

Mängukeeld

Kommentaar

Oi. Minu viga.

Kommentaar

Ojamaa jaoks mängud Šotimaal mängitud.
                            Algselt postitas Henrik Ojamaa
                            My loan at Motherwell is now officially up and I’d like to say that although the league position is not as good as Motherwell deserves I still thoroughly enjoyed my time at the club that is very close to my heart. I am sure the coaching staff and my teammates/friends will finish the season strong and I will remain a passionate supporter of the club. Hopefully me leaving will give a chance to many good youngsters at MFC to grab a position in the starting 11. Finally a big thanks to all the fans, i will be missing all my friends in Scotland as i leave with a heavy heart. ‪#‎SIWY‬
                            Algselt postitas taku*

Kommentaar

Motherwelli ametlikku twitterit lugedes jäi mulje, et Henrikule tehti pakkumine, kuid ta ise lükkas selle tagasi. Veel öeldakse lause "we wish him every success at his new club". Ehk Legias ta siis jätkamas ei ole?

Kommentaar

Motherwell tõepoolest pakkus mehele nii palju, kui neil võimalik oli, kuid Ojamaa otsustas uue väljakutse kasuks uues riigis. Uus koht peab olema sealjuures FIFA reeglite tõttu kevad-sügis süsteemiga (nt Norra, Rootsi, MLS).
                                Newton Heath 1878

Kommentaar

Working...
                                X