320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Sergei Zenjov (Tallinna FC Flora, Eesti)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Joks Vaata postitust
    Põrutas ühe värava Eesti eest ja kohe uude klubisse minek? Tule taevas appi!
    see jutt oli siin juba enne Itaalia mängu. Lõi Galatasarayle kah ühe + koduliigas skoori teinud. Hoog on hea =) .

Kommentaar

Millegi pärast see Zenjovi tuleviku üle unistamine on praegu kuidagi häiriv ja kohatu küll. Poisil on ees ootamas vähemalt 6 ülihead mängu, kus end proovile panna, lisaks pidevad mängud küllaltki tugevas Ukraina liigas. Las madistab kõigepealt need mängud Borussia, Sevilla ja PSG-ga ära ning võib olla juba jaanuaris on vähe aktuaalsem spekuleerida ja unistada. Step by step siiski.

Kommentaar

Toetan eelmist postitajat. Zenjovil on püss alles sellel hooajal lahti minemas ja kohe kuhugi tipptiimi saatmine võiks pigem hoogu rikkuda. Las kõksib euromängud ära ja saab ukraina liigas rohkem väravale pihta kui seni. Siis oleks ka mina klubivahetuse poolt.
        League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

Ukrainas mängib ta vist veidi teist positsiooni ka. Galatasaray'ga mängudes oli ta igatahes vasakus äärepoolkaitses, kus väravale pihta on veidi raskem saada, kui tipuründajana.

Kommentaar

Teadsin juba sellest hetkest peale, et Zenjovist saab teisest puust mees, kui n2gin teda Belgia vastu m2ngimas 2008 aastal. Hea, et pyss on lahti minemas.

Kommentaar

Teadsin juba sellest hetkest peale, et Zenjovist saab teisest puust mees, kui nägin teda Vapruse eest TVMK vastu mängimas 2006 aastal.

Kommentaar

Minumeelest pole Zenjovi praegusel klubil midagi viga. Klubi, mis pääseb euroopa liiga alagrupi mängudele, on igati hea.. Rohkem Eestlasi võiks sellistes klubides mängida..
                A Zenjov on ikka väga kõva noormängija, kiirus ning ta külmaverelisus realiseerimises on lihtsalt super..Edu talle Euroopa liigas.

Kommentaar

Aga mina teadsin juba Serjoža sündides, et temast saab staar!
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

teadsin juba sellest hetkest peale, et Zenjovist saab teisest puust mees, kui nägin teda väga palju aastaid tagasi ungaris treener Ivanoni all pjk eest mängimas

Kommentaar

Hello Estonian Fans.
                      Very interesting to hear from you about Serhiy Zenyov. I know he cam after substitution. So how he played? Did he look good according to other Estonian players? What do you think? I'm really want to know about him. Please! would be very appreciated!
                      Мільйон Сердець, одне биття!
                      Карпати Львів - на все життя!

Kommentaar

Algselt postitas myroslav Vaata postitust
                        Hello Estonian Fans.
                        Very interesting to hear from you about Serhiy Zenyov. I know he cam after substitution. So how he played? Did he look good according to other Estonian players? What do you think? I'm really want to know about him. Please! would be very appreciated!
                        After coming on he looked lively and made some good runs. He didn't get much ball but he caused some problems for the opposition's defence with clever movement and running.

Kommentaar

Algselt postitas myroslav Vaata postitust
                          Hello Estonian Fans.
                          Was one of the better players in the team. I personally remain hopeful that he will become a first eleven striker after games with italy and usbeks, because I htink he has proven that he is a class above the other strikers in our team.

Kommentaar

Laz
                            eesticristiano

Thank you guys. Happy to know he has playing well! Time after time i'm visiting this resource to know something about Zenyov, but i don't know Estonian language and translation tools are not good enough to perform quality translation. + in match review about Zenyov says nothing...
                            Very appreciated!

Kommentaar

If you want some info, then we are very glad to share some.. just ask in english.. most of us can speak english quite well....

Kommentaar

Algselt postitas martn26 Vaata postitust
                                If you want some info, then we are very glad to share some.. just ask in english.. most of us can speak english quite well....
                                Yes, i see. Thank you very much i will definitely do my posts here to know more about Serhiy, how he played and what Estonians thinking of him if there will be some reason (usually National Estonian team games)... and also will ask about Estonian sources if i will be very ill to understand! i guess i will not torture you with translation at all However, thank you!

ps. Usually i see S.Z. on Stadium or on Tv if Karpaty playing with away-team. I hope he will develop very much and i hope with help of Zenyov Karpaty will achieve great results

Kommentaar

Working...
                                X