No announcement yet.

Sõpruskohtumised

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

FC Tallinna Wolves Rahvaliiga sats otsib treeningkohtumiseks vastast, soovitavalt RL satsi. Eelistatav aeg 26.03 või 27.03.

Kommentaar

EMÜ SK - FC Jõgeva Wolves 9:6(4:3)

Kommentaar

26.03.2016 kell 12 Haapsalu kunstmuruväljakul

FC Haapsalu Harrastajad 4:6 (2:2) Lihula JK

Harrastajad tänavu IV.N/W, Lihula III.W

Kommentaar

FC Castovanni Eagles II - Jalgpalliselts 1:0(1:0)

Kommentaar

Viljandi JK Tulevik III vs Pärnu JK Poseidon 2:1 (2:0)
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Rumori Calcio vs. FC Igiliikur 1-2 (0-1)

Kommentaar

AaviK Kärdlale lõite 7 ja Pakrile 3! Mängisite silmad kinni?

Kommentaar

Algselt postitas Kustavs Vaata postitust
                  AaviK Kärdlale lõite 7 ja Pakrile 3! Mängisite silmad kinni?
                  Nagu eelmine hooaeg juba näitas, siis olime kodus enda väiksel sital kunstmurul nendega hädas. Pakri kutid on väga korraliku tehnikapagasiga ning meie väike kunstmuruväljak soosiks justkui neid pigem. Väga hästi mängisid viimasel kolmandikul lühikeste ja kiirete söötudega end vabaks. Ise olime ka teine pa muidugi värava ees küllaltki raiskavad.

Kommentaar

soccernet 1 - 4 pirita reliikvia
                    forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

FC Majandusmagister vs. Rumori Calcio 1-4 (0-3)
                      Sellega meie ettevalmistuse mängude kalender on läbi, saldo pärast 10 mängu on 3V 3V ja 4K (4 mängu peeti Kotka Hallis 9v9 tingimustega). Mängisime Rahvaliiga klubist III.Liigani. 31 värava sisse löönud ja 38 sisse lastud.
                      Debüüt 10.04 vs. Jalgpallihaigla: https://www.facebook.com/events/1095532827163997/

Kommentaar

JK Loo vs Nõmme Kalju FC 3 0-6 (0-4)
                        b-day

Kommentaar

JK Loo hooajaeelsete kontrollmängude tulemused:

JK Loo vs Augur II 3-1
                          Tallinna FC Eston Villa vs JK Loo 5-4
                          JK Loo vs Castovanni Eagles II 4-5
                          JK Loo vs FC Igiliikur 2-6
                          JK Loo vs Ambla Vallameeskond 4-1
                          Saku Sporting vs JK Loo 4-3
                          JK Loo vs Nõmme Kalju FC III 0-6

Kommentaar

FC Tartu - FC Jõgeva Wolves 3:1(0:1)

Kommentaar

Tallinna FC Twister vs Pärnu JK Poseidon 1:1 (1:0)
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Pallo-Iirot (FIN) vs. Läänemaa JK Haapsalu 9:0 (5:0)

Tundub, et Läänemaa kukub veel neljandasse tänavu.

Kommentaar

Working...
                                X