Ja - jah, mõningatel juhtudel võib olla põhjust seada mingeid piiranguid.
Aga neid võiks teha mitte nii nagu viimased mõned eesti valitsused on teinud, a la teeme mingi uue piirangu, või kohustuse või eeskirja ja vaatame mis saama hakkab. Pole kombeks teha mingeid eelnevaid analüüse, stsenaariume mis juhtub a) heal, b) halval c) keskpärasel juhul, ja kuidas see mingeid arvulisi näitajaid mõjutab (peale riigieelarve muidugi).
Missugune on EJL eelnev(!) analüüs selle reegli sisseviimisel ja kuidas see aitab noorte arengule kaasa? Kuidas sellest reeglist tulenevat potentsiaalselt tulu hinnatakse mingite konkreetsete numbriliste näitajate abil?
No näiteks, millised on konkreetsed eesmärgid näiteks 3, 5 või 10 aasta perspektiivis? Kas on olemas hinnangud a) b) ja c) erinevate stsenaariumide kohta, ja mida nad täpsemalt mõõdavad? Kas näiteks noortekoondiste saavutatud punkte & väravaid MM/EM alagrupiturniiridel vms? A la - viiest sisse KTM reegli - siis 3a pärast peaks u17 või u19 MM/EM tulemus olema a) +6p b) +3p c) vähemalt sama palju punkte, aga väravate vahe +3 vms.
Peab ju olema mingi kriteerium mille põhjal hinnata kas toodud reegel toi meile kasu ja kui palju tõi.
Lihtsalt belletristika meid ju edasi ei vii - peab olema mingi konkreetne eesmärk, mille poole püüelda, ja mille abil saaks oma edu (või ebaedu) mõõta, ja mille põhjal me saaks teha korrektiive oma reeglitesse.
Algselt postitas urmar
Vaata postitust
Leave a comment: