No announcement yet.

Pärnu JK Vaprus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Oletan, et pigem on Järvesalu üks vähestest volinikest, kes jalgpalli vastu üldse huvi tunneb siin linnas - samas jalgpalli arengust lähtudes suurt erinevust küll ei teki kui koalitsioon peaks lagunema ja opositsioon võimu haarama (spordi toetamine ei ole just prioriteet).

Kommentaar

Ainult p*ded ei toeta sporti!
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Ainult p*ded ei toeta sporti!
        Enn Pant toetab tennist.Seega su väide on vale

Kommentaar

Algselt postitas MihkelHK Vaata postitust
          Enn Pant toetab tennist.Seega su väide on vale
          Tennis on ka p*dedele
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Tennis on ka p*dedele
            Ise käisid päris pikka aega tennises!

Kommentaar

Loodan et teil läheb homme hästi.

Kommentaar

Algselt postitas Alarikh Vaata postitust
                Loodame ise ka sama!!!
                FC Shark United

Kommentaar

Algselt postitas Alarikh Vaata postitust
                  You made my day

Kommentaar

Vaprusele edu tänaseks mänguks et Tulevikust saaks ilusti minevik
                    Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                    Ott Järvela

Kommentaar

Tulevik tuleb puruks lüüa, et isegi mitte enam minevikku neist järgi ei jääks

Igaljuhul edu meeskonnale mänguks ja Joost pidi vist haige olema. Ülejäänud enamvähem korras.

Kommentaar

Mul paar aastat tagasi üks viljandlane rääkis, et seal kutsutaksegi juba Tulevikku Viljandi Minevikuks

Kommentaar

Millal Viljandi Tulevik üldsegi tulevik olnud on?

Kommentaar

Algselt postitas gamer Vaata postitust
                            Tulevik tuleb puruks lüüa, et isegi mitte enam minevikku neist järgi ei jääks

Igaljuhul edu meeskonnale mänguks ja Joost pidi vist haige olema. Ülejäänud enamvähem korras.
                            ahahha head teed I liigasse, olge Vaprad
                            Olen see kes olen

Kommentaar

lootsin et vaprus ikka suudab tuleviku võita.kui juba tulevikust jagu ei saada siis tõesti ei ole meistriliigas midagi teha.edu esiliigas,kahjuks
                              Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                              Ott Järvela

Kommentaar

Kahju,et kohtunik ei andnud Vaprusele penaltit, kui "Viljandi" mängija palli käega piiripealt ära tõi. "Viljandi" lõi oma teise kolli karistuslöögist, mis oli väga ilus, aga jah Vaprus surus "Viljandit" teine poolaeg täienisti.

Kommentaar

Working...
                                X