X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Facebook

Vääriks vast oma teemat!?

Igatahes:

"This account has been deactivated. Only you can see (nimi) on your friends list. You have the option to unfriend (nimi)."

Mida see tekst tähendab?
    "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Algselt postitas football2u Vaata postitust
    Vääriks vast oma teemat!?

Igatahes:

"This account has been deactivated. Only you can see (nimi) on your friends list. You have the option to unfriend (nimi)."

Mida see tekst tähendab?
    Sõber on sul feissbuuki ära kustutanud.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Sõber on sul feissbuuki ära kustutanud.
      kuule niimoodi sõnastades saab mõni fb-sõltlane veel infarkti ju.

"sinu sõber on oma feissbuuki ära kustutanud", pigem.
      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Ehk sooritas sotsiaalse enesetapu

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
          Ehk sooritas sotsiaalse enesetapu
          Ja veel võika
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

See pole kustutamine, sest kui soovi on, siis saab konto tagasi aktiivseks muuta.

Mul paar sõpra end vahepeal deaktiveerinud, aga natuke aega hiljem jälle tagasi tulnud.

Kui sitt tuju on, siis seadete all deaktiveeri konto ja kui jälle parem, siis tule tagasi
            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kustutada ei saagi.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kustutada ei saagi.
                tulistad puusalt?

If you would like your account permanently deleted with no option for recovery, log in to your account and then submit your request here.

Kommentaar

Kustutada ei saagi.
                  KesKus:
                  keegi Meelis tahtis sooritada Facebookis enesetapu. Ta kirjeldab: “Ma tegin absoluutselt kõik õieti – võtsin settingute alt deactivate konto, ja jõuda sealt pärast ilgelt pika geberniidi läbimist valikuni Final Kill /…/ on täielik absurditeater ja võttis mingi tubli tund aega. Näiteks olin FB kontot tehes märkinud, et olen hetero. Kõigi friendlistis olevate daamidega, kes olid minust nooremad või max 5 aastat vanemad, pidin yhekaupa hyvasti jätma. Tytarlastega, kellega olin tihedamalt suhelnud, pidin pikemalt vestlema!!!”
                  No nii, heterod, näete!
                  Tekib õigustatud küsimus: aga kui ta oleks märkinud, et ta on homo, mis siis oleks juhtunud?
                  Probleem on aga selles, et isegi pärast seda, kui tegelane oli pärast raskeid katsumusi daamidega vajutanud lõpuks nupule “Final kill”, avastas ta paar päeva hiljem, et ta konto on ikka alles ...
                  Ja ta lisas murelikult: “Ja mida fakki. Jälle FB-s tagasi! /…/ See on nagu tatt, mida tahad käe küljest maha raputada, aga kuramus ei tule kuidagi.”
                  GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                  GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                  (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

jagatud
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kommentaar

kindlasti on kõik seda juba näinud, aga siiski:

Sorry the video or page cannot be found. The page may have been removed, had its name changed, or is just temporarily unavailable. Please use search or visit our home page. Thank you.

Kommentaar

See on hea osa.

Kommentaar

Hala Madrid !

Kommentaar

- ma arvan, et fb hävitab ära normaalse suhtlemisviisi
                              - ma tean jah, sa kirjutasid fb'sse.
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                              X