Lasin meie ühel digi-tv teenusepakkujal endale paketi maha müüa. Kõik oli kena ja on siiani, kuid põhipaketile kõrvale võetud lisakanalite signaali kvaliteet oli nii kehv, et vaadata ei kannatanud. Kuna lähtusin, et teenusepakkuja võiks selle probleemi kõrvaldada ja kaugelt nad seda teha ei suutnud ja pakkusid abivalmilt välja ajad millal tehnik saaks koju tulla, ei hakanud pikemalt mõtlema ning leppisin tehniku aja kokku. Tehnik tuli, oli tubli, leidis et telekat ja digiboksi ühendav kaabel pole piisava varjestusega ning esitas 7 eurose arve. Ütleme nii, et 7 eurot pole mulle küll tappev raha aga tigedaks tegi küll. Oleks ma teadnud, et see väljakutse midagi maksab, oleksin ise natuke põhjalikumalt asjale otsa vaadanud ja üpris tõenäoliselt ka vea leidnud. Igal juhul oli tegemist väga edukalt müüdud teenusega, mille tasuline olemine "unustati" kaks korda mainida - üks kord e-maili teel digiboxi reseti soovitades ja teine kord telefonitsi. Tõenäoliselt on see teenuse hind küll hinnakirjas olemas aga no kuulge - mingit teenust pakkudes peaks siiski ka selle hinda mainima, eriti kui on tegemist enda teenuse probleemide lahendamisega.
Ohh.. see oleks vist sinna teenuse kirjumise teemasse paremini sobinud.
Ohh.. see oleks vist sinna teenuse kirjumise teemasse paremini sobinud.
Kommentaar