No announcement yet.

Võtke tuba!

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Angelo, if you don't want to understand it you won't understand it. Currently linking to pirated material is not illegal (at least at the moment, as there ara some cases going on, but some cases show that deep linking (whatever this exatly is, is illegal), but uploading is. And you really want to say you didn't do anything wrong? that you didn't put you initials to your video?

Kuno, ma oleks selle teema ammu juba sinnapaika jätnud. Kuid kui inimene väidab järjekindlalt, et ta pole eksinud mitte millegi vastu, samas üsna selgelt on eksinud autorikaitse seaduste vastu ja väitnud, et ma olen ikka paha inimene ja midagi ei tea kuidas asjad toimivad, siis olen pidanud vajalikuks vastata. kuigi olen pakkunud mitu korda privaatselt asi lahendada.

ja youtube'st pole seda ka keegi maha võtnud justnimelt nagu seletasin tähelepanu pärast Eesti jalgpallile. usun, et kõigil on hea meel, et see klipp levib.

Algselt postitas Stok
    Meesmuiste, Sa oled käesoleva aasta jalgpallijobu.
    kõlab kui kompliment
    a mis sa viimasel ajal Eesti jalka hüvanguks teinud oled?

Kommentaar

Olgem ausad, lõppkokkuvõttes on autoriõigusluse kaasuste peamine küsimus raha.

Kui keegi teenib kellegi teise sisu loata esitlemisega raha (nagu ilmselt Angelo praegu teeb klikke kogudes), siis võib eeldada, et varem või hiljem tuleb sellest probleem. Argumendid nagu "keegi ei saa kahju", "Eesti jalgpall võidab" või "kuri koer kiusab" võite ära unustada.

Oletame, et ERR portaalis on sama klipp üleval ning nad koguvad samamoodi reklaamiraha ja keegi lihtsalt tuleb võtab luba küsimata materjali, kleebib oma viidad külge ja hakkab levitama. Hea küll, ERR vist sel moel ei talita, aga kui juhtumisi oleks selline seik juhtunud Postimehe ülekantavas mängus. Hakkab koitma?

Ei tasu segamini ajada Eesti jalgpalli populariseerimist ja autoriõigusluse teemat. Kui Steiv räägib, et eksitakse autoriõigusluse vastu, siis ärge palun demagoogitsege ega öelge, et ta on jalgpallivastane.
      I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
        Ma ei ole viimasel ajal midagi Eesti jalka vastu teinud.
        hea algus

---

ja darethilt ka hea kokkuvõte. ja kuna ERR ei teeni raha, siis ollakse ka ilmselt seepärast hetkel rahulikud.

samas selle videoga on raha teeninud juba Delfi, Postimees jne. klikke kogudes.

Kommentaar

Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
          hea algus

---

ja darethilt ka hea kokkuvõte. ja kuna ERR ei teeni raha, siis ollakse ka ilmselt seepärast hetkel rahulikud.

samas selle videoga on raha teeninud juba Delfi, Postimees jne. klikke kogudes.

They have linked Premium Liiga website video FYI (one of them actually replaced another YouTube video with this).

And for everyone information, I haven't done a single penny out of it.

As I said: free advertizement for everyone. There's no demagogy in saying the pure truth.

I brought evidence of other sources (like Guardian) who grabbed the video and put in the website. And they do make money. RdS doesn't.

I understood your point already Steiv, but you know perfectly what I want to mean instead. Insisting on making me say that I am guilty of something, it's not a progress in this conversation. And in fact it's not going everywhere.

My last thought corresponds exactly to Kuno's words.

Do you want a suggestion? There it is, free of charge: make your own ETV youtube channel and start upoloading stuff there about PL which might be potentially interesting outside Estonia. Just be creative, it's not hard. Then good luck in promoting it!
          Rumori di Spogliatoio - Estonian football in English
          Premium Liiga Clubs News
          Facebook
          Twitter

Kommentaar

Algselt postitas Rumori di Spogliatoio Vaata postitust
            Do you want a suggestion? There it is, free of charge: make your own ETV youtube channel and start upoloading stuff there about PL which might be potentially interesting outside Estonia. Just be creative, it's not hard. Then good luck in promoting it!
            Sama küsimus on minul ka ammu juba olnud. Miks eesti meediakanalid ei lae oma videosid juutuubi? Iga üks aretab mingit oma flashplayerit ja keskkonda. On sellel mingi juriidiline põhjus või ei taheta lihtsalt kodulehe klikke käest anda või midagi muud?
            Am Sonntag um 13.00 Uhr haben wir ein Weißwurst- Wettfressen mit der Bayern-Spitze. Da bin ich gut dabei. (Rainer Calmund)

Kommentaar

I understood your point already Steiv, but you know perfectly what I want to mean instead. Insisting on making me say that I am guilty of something, it's not a progress in this conversation. And in fact it's not going everywhere.

I understand you haven't made penny out of it - but you get self promoted etc. And pennies went to Delfi and Postimees etc. But if you have sold commercials next to yur articles, then you really would make pannies. If it have been Delfi and Postimees doing this, the matter would have strictly been on a much higher level.

Actually you should be saying that - you are sorry, won't do it again without proper licenense etc. You know that when you film something from Premium liiga you still owe rights to EJL? Did you know that? But thats the way it is. It is same with UEFA, FIFA etc competitions.

Basically you talk about promotion. I tell you that you can't do promotion stealing others work.

and btw ETV have youtube account, you even have linked videos from there and thats OK

Kommentaar

Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
                I understand you haven't made penny out of it - but you get self promoted etc. And pennies went to Delfi and Postimees etc. But if you have sold commercials next to yur articles, then you really would make pannies. If it have been Delfi and Postimees doing this, the matter would have strictly been on a much higher level.

Actually you should be saying that - you are sorry, won't do it again without proper licenense etc. You know that when you film something from Premium liiga you still owe rights to EJL? Did you know that? But thats the way it is. It is same with UEFA, FIFA etc competitions.

Basically you talk about promotion. I tell you that you can't do promotion stealing others work.

and btw ETV have youtube account, you even have linked videos from there and thats OK
                Then use smartly! Don't blame others.
                We both perfectly know this thing wouldn't got so big if it hadn't gone over borders and hit over 200,000 clicks.
                As simple as that. The rest is talk.
                I'm not sorry about anything when I work 24/7 on my initiative and expenses without getting a single financial back-up from anywhere.
                And my self promotion didn't bring any additional visits, I just had the normale traffic as usual.
                But yes, I cannot put my website address there, what a shame. 'Keep up the good work, Angelo' and fuck off when you do something good which is free of charge.
                Narrow-mindedness, sorry.
                Premium Liiga Clubs News
                Facebook
                Twitter

Kommentaar

...and let me know if the Kalju-Levadia streaming might have a abnormal increase of viewers during the weekend, it might be that some people want to watch Kalju doing another funny celebration.
                  Premium Liiga Clubs News
                  Facebook
                  Twitter

Kommentaar

Will you ask Gazzetta dello Sport to be sorry?
                    Will you ask Corriere dello Sport to be sorry?
                    Will you ask The Guardian to be sorry?
                    Will you ask The Mirror to be sorry?
                    You could ask, but I think I know the answer (from a popular Italian comedy film):
                    Premium Liiga Clubs News
                    Facebook
                    Twitter

Kommentaar

Not taking sides (although I have my opinion on this one):

Kommentaar

Algselt postitas Jeti88 Vaata postitust
                        Sama küsimus on minul ka ammu juba olnud. Miks eesti meediakanalid ei lae oma videosid juutuubi? Iga üks aretab mingit oma flashplayerit ja keskkonda. On sellel mingi juriidiline põhjus või ei taheta lihtsalt kodulehe klikke käest anda või midagi muud?
                        Üks põhjus paljudest on kindlasti see, et kodukas endale sellega trafficut tõmbaks ja otsimootorite seas endale respekti ja feimi koguks. Kui inimesed vaimukat videot jagada tahavad, siis peavad nad sellele kusagilt linkima, selle asemel, et iga suvaline Timo youtube video enda blogisse või vutifoorumisse embeddida saaks. (Jagamised sotsiaalmeedias on teine teema, ilmselgelt).

Teine asi on muidugi see, kui keegi tõepoolest kodulehe poolt kasutet videoplayeri video ära ripib ja sellest oma muganduse teeb, mis ka vist selle alateema läbiv teema hetkel on.

Vabandame off-topicu pärast ja soovime kena nädala jätku.

Kommentaar

For me and RdS the topic is over.
                          We will all gain something from more visibility.
                          Enjoy the beautiful Spring day!
                          Premium Liiga Clubs News
                          Facebook
                          Twitter

Kommentaar

Algselt postitas marcello Vaata postitust
                            Ära aja jama jälle, point ei ole ju selles, et keegi aru ei saa!!! Paneks siis hoopis составы, sest meil vene keelseid satse nii palju mängimas ja vene keelest saadakse ka eestis väga hästi aru...

PS! see wiki tabel on pask, minge sõitke Bialystok-Lublin- Rzeszow marsruudil ja proovige inglise keelega hakkama saada
                            Ära lase verd aju kiiresti jooksma, muidu kord tekitab sulle probleem...
                            - kas keegi teab kellega tegu on? Ma ei saa tema näost ette kujutada, äkki mingi redneck eks...
                            Premium Liiga Clubs News
                            Facebook
                            Twitter

Kommentaar

"Solvamine on kunst, mis ei kannata Google Translate'i." -- Nikita Hruštšov

Kommentaar

Ära lase verd aju kiiresti jooksma, muidu kord tekitab sulle probleem...
                                - kas keegi teab kellega tegu on? Ma ei saa tema näost ette kujutada, äkki mingi redneck eks...
                                Kas sa oledki loll või mängid? Lase kellegil tõlkida kui aru ei saanud, milleks tyhja paugutada? Samamoodi ei saanud sa mõttest aru kui oli jutt zelinskist, väravast, punasest kaardist ja karjääri lõpetamisest. Kummal see veri liiga kiiresti ajju voolab?
                                INTER ARMA CARITAS

Kommentaar

Working...
                                X