Ma ei tea, kas sellinne teema on olemas, aga foorumlased jagage siia oma lemmik albumeid.
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Muusika albumite top 10
Collapse
X
-
1. Titus Andronicus - Monitor
2. Daft Punk - Discovery
3. Nirvana - Nevermind
4. The Unicorns - Who Will Cut Our Hair When We're Gone?
5. Vaiko Eplik ja Eliit - 1
6. Fucked Up – David Comes To Life
7. Gorillaz – Plastic Beach
8. Super Furry Animals – Rings Around the World
9. Music Go Music – Expressions
10. Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots
-
Enda top oleks midagi sellist, suvalises järjestuses, liiga võimatu on neid järjestada.
The Velvet Underground - The Velvet Underground. Kuigi esimeste kuulamiste järel polnud ta mul isegi Velvet Undergroundi lemmik album, siis ajapikku on ta hakanud aina rohkem ja rohkem meeldima ja nüüd Lou Reedi surm lisas sellele albumile veel palju juurde minu jaoks. Lemmik lood - Kõik laulud lähevad muidugi iga korraga paremaks, aga Maureen Tucker ja After Hours on napilt teistest eespool mingitel põhjustel.
The Rolling Stones - Let It Bleed. lemmik lood . Gimmie Shelter ja You Can't Always Get What You Want
The Beatles - Abbey Road ja Pink Floyd - The Darks Side of the Moon on minu arust kaks kõige parem albumit läbi aegade. Lemmik lood Biitlite poolt Something ja Here Comes the Sun ning siis Time Pink Floydi poolt.
Nirvana - Nevermind - Kuigi vähemalt 1-2 Nirvana albumit on pea sama head minu arust aga aegumatu Smells Like Teen Spirit ja järgmised kaks lugu on lihtsalt nii võimsad, et tõstavad selle albumi mu top 10. kindlasti.
Nii jätkates surnutega siis Joy Division ja nii Closer kui ka Unknown Pleasures on mingi aeg uskumatult hästi kõlanud ja minu arust on need mõlemad albumid veidi alahinnatud.
The Doors - The Doors
Ülejäänud on juba raskem, aga David Bowie - Hunky Dory, The Clash - London Calling, Pixies - Doolittle on mingitel ajahetkedel lemmik albumi staatust kandnud.
Kommentaar
-
Algselt postitas karl54 Vaata postitustEnda top oleks midagi sellist, suvalises järjestuses, liiga võimatu on neid järjestada.
The Velvet Underground - The Velvet Underground. Kuigi esimeste kuulamiste järel polnud ta mul isegi Velvet Undergroundi lemmik album, siis ajapikku on ta hakanud aina rohkem ja rohkem meeldima ja nüüd Lou Reedi surm lisas sellele albumile veel palju juurde minu jaoks. Lemmik lood - Kõik laulud lähevad muidugi iga korraga paremaks, aga Maureen Tucker ja After Hours on napilt teistest eespool mingitel põhjustel.
The Rolling Stones - Let It Bleed. lemmik lood . Gimmie Shelter ja You Can't Always Get What You Want
The Beatles - Abbey Road ja Pink Floyd - The Darks Side of the Moon on minu arust kaks kõige parem albumit läbi aegade. Lemmik lood Biitlite poolt Something ja Here Comes the Sun ning siis Time Pink Floydi poolt.
Nirvana - Nevermind - Kuigi vähemalt 1-2 Nirvana albumit on pea sama head minu arust aga aegumatu Smells Like Teen Spirit ja järgmised kaks lugu on lihtsalt nii võimsad, et tõstavad selle albumi mu top 10. kindlasti.
Nii jätkates surnutega siis Joy Division ja nii Closer kui ka Unknown Pleasures on mingi aeg uskumatult hästi kõlanud ja minu arust on need mõlemad albumid veidi alahinnatud.
The Doors - The Doors
Ülejäänud on juba raskem, aga David Bowie - Hunky Dory, The Clash - London Calling, Pixies - Doolittle on mingitel ajahetkedel lemmik albumi staatust kandnud.
Kommentaar
-
Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustNoh, ära ole igav. Eks me kõik võiksime MOJO top albumid ritta panna...
Kommentaar
-
Algselt postitas karl54 Vaata postitustNo kas nüüd igav, aga kas tanapäeval mitte mingid akonid ja rihannad jne inimeste lemmikute seas pole? No kuna ma lapsena kuulasin Eminemi ja kõike muud, mille kohta ma ütleks praegu viisakalt öeldes pask, Eminem vist mitte aga räpp ei ole just eriline muusika minu jaoks, siis on see 60,70 muusika minu jaoks veel üpriski uus ja selle sajandi albumid ei suuda hetkel midagi pakkuda. Ja ma arvan, et Joy Division ja võibolla ka The Velvet Underground ei ole nii populaarsed teemad ja iga teine inimene tänaval ei tea neid või on see liialdus?
Kommentaar
-
Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustMinu mõte oli, et plaadid peaksid näitama sinu enda arengut läbi aja. Lihtsalt üldiselt hinnatud plaatide üleslugemine pole väga huvitav. Prodigyt ma näiteks täna enam ei kuulaks, aga see oli omal ajal mulle väga oluline plaat. Ehk sinu välja toodud plaadid on väga head plaadid, aga ka sellised turvalised valikud, mida üles loetleda siis, kui sa tahad erudeerituna silma paista. Aga nii pole põnev.
Kommentaar
-
Ma tarbin muusikat nii erinevatelt põldudelt, et albumite soetamiseni ma väga ei jõuagi. Kuigi, kui nüüd mälusoppides.... ja kassett on ju ka tegelikult ikkagi album, jah ?!
No siis paneks ritta mõned aastate tagant ja mõned mis siin kohe käepärast on. Järjekord ikka suvaline, üks mõnus melo kõik, ei tea kas tulebki kümme kokku.
The Offspring - Ixnay on the hombre
Korn - Untouchables
ATB - Trilogy
Above & Beyond - Tri State
Oceanlab - Sirens of the Sea
Tiesto - Kaleidoscope
Robbie Williams - Reality killed the video star
Nelly Furtado - Greatest Hits 2009
Frank Sinatra - My way-The Best of
Ja siis see 7ndas klassis klassiõelt jõulukingina saadud handmade Nirvaana kogumik oli ka tase !"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."
Kommentaar
-
Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitustMa tarbin muusikat nii erinevatelt põldudelt, et albumite soetamiseni ma väga ei jõuagi. Kuigi, kui nüüd mälusoppides.... ja kassett on ju ka tegelikult ikkagi album, jah ?!
No siis paneks ritta mõned aastate tagant ja mõned mis siin kohe käepärast on. Järjekord ikka suvaline, üks mõnus melo kõik, ei tea kas tulebki kümme kokku.
The Offspring - Ixnay on the hombre
Korn - Untouchables
ATB - Trilogy
Above & Beyond - Tri State
Oceanlab - Sirens of the Sea
Tiesto - Kaleidoscope
Robbie Williams - Reality killed the video star
Nelly Furtado - Greatest Hits 2009
Frank Sinatra - My way-The Best of
Ja siis see 7ndas klassis klassiõelt jõulukingina saadud handmade Nirvaana kogumik oli ka tase !
Kommentaar
-
10 on päris keeruline valik, aga ehk midagi taolist
Iron Maiden - Powerslave
Black Sabbath - Black Sabbath
Slayer - Reign in Blood
Satyricon - Nemesis Divina
Sodom - Agent Orange
Rush - Moving Pictures
Bad Manners - Return of The Ugly
Darkthrone - Transilvanian Hunger
King Diamon - Them
Electric Six - Fire
Kommentaar
-
1. Nas - Illmatic
2. Phaeleh - Fallen Light
3. Burial - Untrue
4. Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water
5. Tommyboy -?mc
6. Noizmakaz - Valitud Mõtted
7. Chalice - Süsteemsüsteem
8. Kuuluud - Kummuli 8, Üheksanda Maailma Imelik
9. Tobacco - Fucked Up Friends
10. Pete Rock & CL Smooth - Mecca and the Soul BrotherLegend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.
Kommentaar
-
Panen ka siis mõned kirja:
De La Soul - 3 Feet High and Rising
Chalice - Ühendatud Inimesed
Blur - Blur
The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole
Deee Lite - World Clique
Air - Moon Safari
Depeche Mode - Ultra
Fatboy Slim - You've Come a Long Way, Baby
Massive Attack - Blue Lines
Ol' Dirty Bastard - A Son Unique
Kommentaar
-
Okei Karli ja Mõnuagendi ranti lugedes pidin ka siia postitama.
Minu list on ilmselt sama igav, aga ehk leiab keegi inspiratsiooni.
Pink Floyd - Meddle
-DSOTM
Country Joe and the Fish - Electric Music For the Mind and Body
Can - Future days
Crosby Stills & Nash - self-titled (omanimeline?)
Love - Forever changes
The Doors - LA woman
Paul Simon - Graceland
Yes - Close to the edge
Grateful Dead - Anthem of the sun
Ei saa öelda, et oleks kindlasti top10, vaid lihtsalt 10 esimest, mis kuidagi hingelähedased olid.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar