No announcement yet.

Vandenõuteooriad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Nahkpea, nii arvab keskmine eestlane, kes on "ajupestud". Kuid youtube on just selle pärast hea, et seal on üles pandud enamus videod just tava kodanike poolt.
    Vandnõuteoreetikutele jälle

Kommentaar

Kui sa ei tee varesel ja tuvil vahet ning näed neid lendamas, on samuti tegemist UFOdega (unidentified flying object).
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
        Kui sa ei tee varesel ja tuvil vahet ning näed neid lendamas, on samuti tegemist UFOdega (unidentified flying object).
        Pigem sa ikka ütled lind selle kohta, aga UFO alla ma pigem liigitaks mingi sateliidi, mis tiirutab kosmoses ning vilgub seal. Kui sa draakonit lendamas näed, siis kas see on ka UFO ?

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
          Pigem sa ikka ütled lind selle kohta, aga UFO alla ma pigem liigitaks mingi sateliidi, mis tiirutab kosmoses ning vilgub seal. Kui sa draakonit lendamas näed, siis kas see on ka UFO ?
          Kui sa saad aru, et see on draakon, siis on see tuvastatud ja pole UFO.
          BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Tegelikult võiks täitsa ühe päeva teha, kus Amos võtab kõik talle esitatud küsimused ette ning vastab neile ilusti. Mitte ei selekteeri neid ning vasta vaid üksikutele. Kui see tehtud, siis vast ei lahterda ka keegi Amost enam kuhugi reptiilide või vandenõuteoreetikuge hulka, vaid Amos saab täiesti oma termini.

Ise olen seda juba teinud ning kasutan terminit "amos" teatud puhkudel.
            cantankerous - often angry and annoyed

miks sa tihtipeale vihane ja tüütatud oled?
            slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
              cantankerous
              adjective
              bad-tempered, argumentative, and uncooperative.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                adjective
                bad-tempered, argumentative, and uncooperative.

Ehk siis eesti keeles munn?
                So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                  Ei. Riiakas, pahur, jäärapäine.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                    Amen to that brotha!

Kommentaar

ärge nüüd norige toffi.

las poiss proovib cool olla...

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                        Kui sa saad aru, et see on draakon, siis on see tuvastatud ja pole UFO.
                        Yeah, sa näed taevas ümmargust asja lendamas siis see pole ka ufo, vaid on lendav taldrik eks.

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
                            Sellega meenus Hill & Knowltoni tegevus, et USA avalikkus esimesse lahesõtta tõmmata.

Kommentaar

USA president Brack Obama kinnitas kolmapäeval veelkord, et USA pole sõjas islami vastu ja kutsus lääneriikide ja moslemiliidreid üles ühinema võitluses äärmuslaste võltside lubaduste ja valedega.

Ilus ja hea avaldus

"Me ei ole sõjas islamiga. Me oleme sõjas islamit moonutavate inimestega. Nad üritavad ennast kujutada usujuhtidena, pühasõdalastena. Nad ei ole usuliidrid, nad on terroristid," rääkis president.

Kommentaar

Working...
                              X