No announcement yet.

Vandenõuteooriad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Geenide söömine on mingi allaneelamise teema jälle?

Kommentaar

GMO tähendabki ju gay men oral. Et ses mõttes võtaks ma siinkohal raudidase seisukoha, et kui me saame süüa ainult GMO-d, siis on ikka puhtapekkis.

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
        Raudidas, vasta lõuks esitatud küsimusele. Sa geene sööd?
        Eks ikka, aga sina sööd Geenmuundatudorganisme vä ?

E. Nüüd sa võiksid välja hakata tooma fakte GMO kasulikkusest tervisele

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
          Eks ikka, aga sina sööd Geenmuundatudorganisme vä ?

E. Nüüd sa võiksid välja hakata tooma fakte GMO kasulikkusest tervisele
          Sa lööd kogu GMO teema ühe puuga ning seda tehes kaevad sa endale augu. Nagu eelpool välja toodi siis ka nt. sordiaretus on GMO. Ning jah, ma sööd geenmuundatud organisme, nagu me kõik. Kogu GMo pole halb ning samas kogu GMO pole ka hea.

Kommentaar

Teadsin, et mingi jaur hakkab selle rõveda pealkirja pärast pihta

Algselt postitas zelee Vaata postitust
            Sa lööd kogu GMO teema ühe puuga ning seda tehes kaevad sa endale augu. Nagu eelpool välja toodi siis ka nt. sordiaretus on GMO. Ning jah, ma sööd geenmuundatud organisme, nagu me kõik. Kogu GMo pole halb ning samas kogu GMO pole ka hea.
            100st inimesest kes seda teemat külastavad, löövad 99 asju sama puuga.
            Ja see GMO asja kallal nokkimine... Te saate väga hästi aru mida selle all mõeldakse ning võiks ju siis meie juttu ümber lükates kasutada mingit loogilist teksti.

Sordiaretus ei ole sama mis GMO

Kommentaar

Algselt postitas Amos Vaata postitust

Te saate väga hästi aru mida selle all mõeldakse ning võiks ju siis meie juttu ümber lükates kasutada mingit loogilist teksti.

Sordiaretus ei ole sama mis GMO
              Eeee, ah? Sordiaretus on GMO. Sordid aretatakse vastavalt selles suunas kuhu eesmärk on. Vastupidavamaks keskonnale, viljakamas, midaiganes veel. Geenid muteeruvad selle käigus. Mis sinu arvates siis juhtub?
              Algselt postitas Amos Vaata postitust

Te saate väga hästi aru mida selle all mõeldakse ning võiks ju siis meie juttu ümber lükates kasutada mingit loogilist teksti.
              [/B]
              Kui keegi kirjutab GMO on halb siis hui keegi aru saab et ta mõtleb täpsemalt lõhe geene tomatis võimidaiganes. Tuleks siis samamoodi täpsemalt lahti kirjutada nagu sa nõudsid.

Kommentaar

Eee, jah.

Selective breeding

Selective breeding is the process of developing a plant or animal based on selecting desirable characteristics of the parent. For example, saving seed for replanting from plants within a crop that have shown to be particularly robust; or breeding a white dog with a black patch over its eye via two parents that have the same trait.

Humanity has been tinkering with selective breeding for thousands of years. Often it’s been beneficial and has led to many of the food sources we have today. However, it can really only go so far – within species or very closely related species.

Interbreeding between totally different species just doesn’t and can’t happen with traditional selective breeding techniques – and it doesn’t happen in nature either. It never has as far as I know and perhaps there is a very good reason for it.

The way that species evolve in nature is through natural selection (the survival of the fittest) or through mutation – where an abnormal trait is introduced by “mistake” which proves to be beneficial to that plant or animal and that mutation is passed on, becoming dominant.

GMO

GMO stands for Genetically Modified Organism. Usually it’s just shortened to GM when mentioned in relation to food. This is where the genes from one species can be introduced into an entirely different species through human intervention.

For example, taking a gene from a jellyfish and inserting into the zebrafish genome created the “glofish” – fish that glow in the dark which are now being sold on the market.

Another example is genes from a bacteria inserted into food crops so that the crop can create it’s own insecticide. These plants and animals are also known as “transgenic”.

Sound a little freaky? 70% of the food in US supermarkets contains bioengineered ingredients (corn and soy being the two biggies), but GM labeling is forbidden in the USA; so you’ll never know what it’s in.

Kommentaar

Sa ise ikka lugesid läbi mida sa tsiteerid? Sinu selective breeding lõpust

where an abnormal trait is introduced by “mistake” which proves to be beneficial to that plant or animal and that mutation is passed on, becoming dominant.
                  Mis seal sinu arvates muteerub? Hookuspookus? Viska viited ka milliselt vandenõude lehelt said need. GMO ei tähenda ainult teiste liikide geenide sisestamist organismi.

Kommentaar

Võlur, kirjuta siis kogu lause välja mitte ära lõika endale sobivad sõnad välja

The way that species evolve in NATURE is through natural selection (the survival of the fittest) or through mutation – where an abnormal trait is introduced by “mistake” which proves to be beneficial to that plant or animal and that mutation is passed on, becoming dominant.

Kommentaar

Amos, aga mis värk sellega ikkagi on, et paari kuuga oled "chemtrail on idiootidele" rühmast üle liikunud "idioodid ei usu chemtraili"?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Teda pritsiti chemtrailiga.
                        Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Amos, aga mis värk sellega ikkagi on, et paari kuuga oled "chemtrail on idiootidele" rühmast üle liikunud "idioodid ei usu chemtraili"?

Kommentaar

Sinu näide toob välja, et ka looduses toimub geenide muteerumine ehk GMO. Tugevam muteerunud geen saab dominantseks. Jätkuvalt, mis seal sinu arvates muteerub? Hookuspookus abakadabra ning taim saab tugevamaks? Palun külasta teaduslikke lehti ka vahelduseks vandenõu omadele ja pane isa raamat ka käest ära.

Kommentaar

Kodanikuühenduse Puhas Taevas eesmärgiks on Eesti looduskeskkonna uurimine (“chemtrail”-fenomen ja aerosoolprogrammid Eestimaa taevas) ning kaitse, mille saavutamiseks teostatakse muuhulgas järgmisi tegevusi: keskkonna testide ja analüüside teostamine; üldsuse teavitamine keskkonnasaaste ohtudest; keskkonnalase teabematerjali koostamine ja levitamine.

Kari Amoseid seal koos vist http://www.puhastaevas.ee/korbenud-puud-tallinnas/

Kommentaar

Algselt postitas Shparkz Vaata postitust
                              Ühenduse liikmed:
                              Airi Ojamets (lol)
                              Sandra Nurmsalu (wtf)
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Asi lahendatud!

Kommentaar

Working...
                                X