Vandenõuteooriad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Amos Vaata postitust
    "Kui see ravi oleks nii lihtne, siis oleks KEEGI juba ammu sellest äri teinud."

Mis (rahalist) kasu on tervest inimesest farmaatsiatööstusele?
    Vaata, kui palju on vähihaigeid, kellele ei ole seni saanud mingit ravimit müüa.

In 2014, there will be an estimated 1,665,540 new cancer cases diagnosed and 585,720 cancer deaths in the US.
    I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Dannari lemmikpatsiendi seinalt (praeguseks küll kustutatud):

Mart Ummelas
      7 tundi ·
      Võiks ju mõni KaPo agent tunnistada, millal selle bakteri Edgarile jalale tõmbas. Tüüpiline juhtum, kuidas diktatuur oma vastaseid kõrvaldab. Või arvate teisiti?
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Maeiteamaeiöelnudmidagi, aga video
        If you performed a Google search for Jordan Poole at this moment in time, his basketball skills and highlights will be pretty low on your immediate results.

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
          http://yournewswire.com/the-united-n...ails-are-real/
          https://www.youtube.com/watch?v=zOXt0BTOTN0 Ohnoz, ta on ka juba hiljem ajupestud.

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust

Mart Ummelas
            7 tundi ·
            Võiks ju mõni KaPo agent tunnistada, millal selle bakteri Edgarile jalale tõmbas. Tüüpiline juhtum, kuidas diktatuur oma vastaseid kõrvaldab. Või arvate teisiti?
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
              http://yournewswire.com/the-united-n...ails-are-real/
              Kui ma ei eksi, siis see on juba siit samast teemast läbi käinud.
              BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                Kui ma ei eksi, siis see on juba siit samast teemast läbi käinud.
                Jep, siinkohal tulistas küll raudidas jalga endale.
                I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust

Mart Ummelas
                  7 tundi ·
                  Am Sonntag um 13.00 Uhr haben wir ein Weißwurst- Wettfressen mit der Bayern-Spitze. Da bin ich gut dabei. (Rainer Calmund)

Kommentaar

Inb4

Kommentaar

Mart Ummetus

Kommentaar

Huvitav mitu foorumlast sealt kirjutab
                        Ever wonder what the daily life of a Russian Internet troll is like? Dmitry Volchek of RFE/RL's Russian Service talks to a young blogger who recently spent two months working at the country's main "troll factory," the Internet Research center in St. Petersburg. He talks about the long hours, production quotas, and what he calls the "absurd" assignments that come with being a troll.

Kommentaar

Kas ma saan õieti aru, et €720 130-e kommentaari eest?

Kommentaar

see on kuupalk. 130 kommentaari päevas, 12-tunnised vahetused, kaks tööl, kaks vaba. aga võib-olla eesti suunal makstakse rohkem, ikkagi võõrkeel ju. kuigi mine tea. pead kohaliku kantooraga ühendust võtma.

Kommentaar

Sa peaksid ju teadma, kui palju sulle iga kuu kontole tuleb.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sellepärast küsisingi üle, et peaks natsalnikuga rääkima. Ma küll nii hästi tasustatud ei ole.

Kommentaar

Working...
                                X