• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

ennustused ei loe!

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
      ennustused ei loe!
      Vastupidi, ennustused on palju olulisemad kui muu möla mida siin igapäevaselt saab aetud.
      the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
      because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas Kasper Vaata postitust
        Ja 3000 on täis.
        Ja ma tegin seda jälle.
        Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
        Algselt postitas taku*
        Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

duubeldan...Aga keegi mõne off-topicu teema perse keerab siis on jälle 2.5 kilo

Kommentaar

Avastasin, et märkamatult on mul ka Reali teemas tuhande piir ületatud.
            Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
            Algselt postitas taku*
            Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

http://www.orkut.com/Main#AlbumZoom.aspx?uid=8867529329874067829&pid=12 30145344894&aid=1229572134$pid=1230145344894

Orkuti peded rsk, õige tuhat !
              Algselt postitas Maekas
              Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Algselt postitas Põnn Vaata postitust
                http://www.orkut.com/Main#AlbumZoom.aspx?uid=8867529329874067829&pid=12 30145344894&aid=1229572134$pid=1230145344894

Orkuti peded rsk, õige tuhat !
                Mul Piperal laulis 2000 täis hiljuti
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Mul Piperal laulis 2000 täis hiljuti
                  Olen nõrk.
                  Algselt postitas Maekas
                  Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Ja nii ongi.

Kommentaar

Andropovit!

Kommentaar

ja mul ka nüüd 1000 täis.
                        FC Flora

Kommentaar

mul oleks 10 000 kui kõik normaalsed teemad läbust off-topicusse tõstetaks

Kommentaar

holahola!

1000 !
                            Teise tuhandega väga kaua ei läinudki.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Teise tuhandega väga kaua ei läinudki.
                              Ja nüüd tuli ka kolmas tuhat ära.

Kommentaar

päris sitt spämmer oled ikka vitt, aasta ja 10 kuuga 3000 postitust, mul on 6 aastaga ligi 3500 ainult.
                                forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Working...
                                X