No announcement yet.

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

francesco - 1000 täis
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Sai ka 1000 klubisse astutud
      edit: about 9 aastat 1000 postitust - tasa ja targu

boom yeyeyeye

Kommentaar

Algselt postitas jasper Vaata postitust
        9k on bigdickin 9=========)
        fuck yeah!
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

BVB - Vaprus

Kommentaar

test test test

E: 9 512

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                w00t. 10k forum illuminaadid - eston, mcn, budu, m007, rein.
                mis tresskood on siin klubis?

Kommentaar

postituste arv siin suureneb?

EDIT: EI suurene. Ainult riist suureneb.

Kommentaar

Juhtudes budu ja Reinu postituste peale siis... what a world...
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Ma pole budu fenomenist kunagi aru saanud aga ju ma siis ei loe neid teemasid kus ta oma pärleid puistab.
                      BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                        Juhtudes budu ja Reinu postituste peale siis... what a world...
                        Kadedus, mis muud
                        Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

10 aastat foorumis ja 4000 postitust. Juhhei!

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                            w00t. 10k forum illuminaadid - eston, mcn, budu, m007, rein, Jasper, Tofoa
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Põhivendasid ei kaasata enam nimekirja vä?

Olgu fikseeritud: 10 176

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X