No announcement yet.

Mida hetkel kuulate?

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Vabaduse väljakul näeme Milani poisid!!!

Edasi juba laulupidu, ühislaulmine, öölaulupidu jne...tulevikku on!!!
        sigpic

Kommentaar

...kuidas mustlane akordioni trammis mängib. Kultuuripealinn on tagasi.

Kommentaar

Hitimaterjal Eestis kindlasti aga kas ka piiritagune ? Grillvorsti ja õlut tahaks juba.
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Millal sellised muusika - lüürika tippteosed üle 10 a vanaks said ?

Kommentaar

Ideaalne kaasa ümiseda, kui end kevadõhtul välja sätid.
                "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Algselt postitas fitti
                  Jah. 8-2, mu vanad ja noored mankusõbrad. Kirjutage see skoor oma naabri uksele, kraapige homme hommikul trolli-istmesse, twiitige ja sheerige. Keegi ei tohi jääda teadmata, missugusele grandioossele tagantvõtule kunagine suurklubi täna viidi.

Kommentaar

Kommentaar

buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Kommentaar

Adele - kõik lood head
                          Rehvid : Valuveljed : Rehvide müük

Kommentaar

Algselt postitas rehvitest Vaata postitust
                            Adele - kõik lood head
                            Vale foorum.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hää kuulata ennem mängu... Toob tuju peale.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                                Arsenali puhul loetakse hooaeg ebaõnnestunuks kuskil septembri keskpaiku.

Kommentaar

Working...
                                X