• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Uhh

Kommentaar

Dodgy stuff but 5 star from me.

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kommentaar

vaatasin, et lemmik sämpliinfo sait ütleb, et seda träkki polegi keegi kasutanud. see on ka kurjast nagu.
            Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Juba päris mitmes kord järjest. Ilmatuma mõnus trummimäng. Kohe näha, et tüüp naudib oma vana loo mängimist täiel rinnal.

Kommentaar

Above & Beyond on tegelikult populaarne ning edukas trance ja elektroonilise muusika kolmik, kuid vahelduseks ( ja esmakordselt) on nemadki võtnud ette midagi uut ja täiesti teistsugust. Kui üldjoontes muudetakse DJ - de poolt akustilisi palu elektroonilisteks, siis selles võtmes on mindud " vastupidiremiximise " teed. Tulemus on faking guud.
                Panen nii originaali, kui ka uusversiooni :

Vana :

Uus :
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Boiler Roomi miksid on ägedad.

Kommentaar

Pharrell Williams presents ”Happy” — the world's first 24 hour music video.
                    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Id rev @ Areaal

Kommentaar

Kommentaar

Ma poleks uskunud et ma seda kunagi ütlen, aga see Justin Bieberi lugu on hea. Nagu päriselt, mulle meeldib see lugu.

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Lazers Strike back vol. 6

LAZER STRIKES BACK VOL. 6 - THE LAST CHAPTER EXCLUSIVE FREE THE UNIVERSE DUBS FROM SO SHIFTY & MUNGO'S HI-FI Major Lazer: www.majorlazer.com So Shifty: https://soundcloud.com/so-shifty Mungo's H

Kommentaar

Working...
                                X