X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Iran!Iran!Iran! ikka

Kommentaar

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
      pusti ma otsustasin et ei enne sügist ma kaineks ei hakka!!!!!milleks onb avaja pibgutada et olla kaine.mis ma selleagf endale tteeni n..-homme ostan oamle uue kasti üllet ja saadan kõik pidulikult persse,kaasaarvatud tööandja.psti see eesti vabariik
      väga huvitav...
      ehk peaks tunnistama, et sul on probleem alkoholiga?
      olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Algselt postitas zaz Vaata postitust
        väga huvitav...
        ehk peaks tunnistama, et sul on probleem alkoholiga?
        ah ärge pange tähele,eile lihtsalt sai liiale mindud ja mõni oskas tuju ka ära rikkuda.tegelt tarbin kangemat kraami ikka suht harva.keegi peab ju tööd ka tegema
        Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
        Ott Järvela

Kommentaar

Mis su lubadusest sai?
          slimm.ee

Kommentaar

Noo tere mehed.

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
              Noo tere mehed.
              Kalimera, Saarlane
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                Mis su lubadusest sai?
                eks täispeaga igat paska lubatud.aga mis lubadust sina mõtlesid?
                Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                Ott Järvela

Kommentaar

kõige štaasikam postitaja selles teemas

Kommentaar

siis saad veel min 40 aastat mõnuga juua. Edu sulle

Kommentaar

66 - oled sa suure joomingu käigus enda aru ära joonud ja mingi aafrika lipu omale pannud?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

sa ei pea nagu mingi 13 aastane purjus tüdruk kirjutama. ja lõpetage enne koma tühiku kasutamine, liiga putsis asi. ja nahhui sa arvuti taga teed kui sa "purjus" oled? nii vana ikka peaks olema, et mitte kodus üksi juua.
                        forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Kõige štaasikam postitaja on tegelikult taku'. Mu mälu järgi peaks siinne kunn olema 10LS aga ta on vist nõuks võtnud oma postitusi kustutada.

Ja budulojus sa lubasid siit foorumist na tõmmata. Ja kõik oma kenjaalsed teemad kaasa võtta. Palun tee seda.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            66 - oled sa suure joomingu käigus enda aru ära joonud ja mingi aafrika lipu omale pannud?
                            Iirimaa lipp on see vist

Kommentaar

Algselt postitas lock Vaata postitust
                              Iirimaa lipp on see vist
                              Elevandiluu rannik pigem -.-

Kommentaar

Algselt postitas lock Vaata postitust
                                Iirimaa lipp on see vist
                                koote tivoore!
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X