Vingumise teema

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
    Kes minuga playraysse piljardi tuleb mängima?
    sellisel kellaajal magatakse.

Kommentaar

Pagana hea teema. Tegi mulle selgeks kaks tõika:

1. Chiller on oma masendusest üle saanud, enam nööri kaela panna ei ähvarda ja selle asemel käib alaealisi sebimas
      2. Eston on vist postitanud absoluutselt kõikidesse teemadesse offtopikus (kontrollida ei viitsi)
      sigpic

Kommentaar

jäuuuu kool on nõmeee:S vene keel põlema.
        ja üldse, kes muga reedel õue tuleb?

Kommentaar

kuule Celtic! mingisugune võrr pole küll hea heaaa! Tõsihead asjad on ikka nelja rattaga, näevad head välja ja mootor paikneb neil taga
          http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Porsche911sc.jpg
          olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Algselt postitas zaz Vaata postitust
            kuule Celtic! mingisugune võrr pole küll hea heaaa! Tõsihead asjad on ikka nelja rattaga, näevad head välja ja mootor paikneb neil taga
            http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Porsche911sc.jpg
            Phääh... pole veel nii vana, et 4rattalist omada...vnh, varsti saaks küll, aga siis peab täiskasvanu kõrval olema aga kui ma auto omandan, siis on see arvatavasti VW Golf...2rattalise puhul nii palju, et varsti hakkan a1 kat-i lube tegema

Kommentaar

Algselt postitas Devil Vaata postitust
              sellisel kellaajal magatakse.
              Hommik on õhtust targem

Kommentaar

sitta ta on, mull on hommikuti väga suured probleemid mõistmisega, mis järgmisena teha. :d.

Kommentaar

kuhu mu pastakas kadus???

Kommentaar

tundub, et järjekordne anaalprobleem.

Kommentaar

ei leidnud sealt...

Kommentaar

kutsu sõber appi

Kommentaar

ma ostan pigem uue pastaka...

Kommentaar

Küll pruuni pannes välja tuleb.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Miks Arsenal koguaeg lutti saab?

Kommentaar

kurat, orks on muudetud nõmedaks sellega, et näidatakse nüüd kommentaare nii!!!
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X