No announcement yet.

Musahädaabi! -lets share

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

http://www.youtube.com/watch?v=v1rBRN0DHn0 tagataustal, mis lugu?

Kommentaar

Mis lugu käib Top Gear Live TV3 reklaami taustal. Sama reklaam käib ka TV6 peal, aga teise taustamuusikaga. Mind huvitab see Pendulumi-taoline variant.

Kommentaar

Oleks väga tänulik.

The Majority - Wait By the Fire [1967]

Kommentaar

Kui keegi salvestas helifailina HU ja Kuninga laulu täna, palun jah aitäh!

noh seda lugu:

We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
            Kui keegi salvestas helifailina HU ja Kuninga laulu täna, palun jah aitäh!
            Duubeldan.

Kommentaar

Algselt postitas Nurmekas Vaata postitust
              Duubeldan.
              Tripeldan.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Noonik Vaata postitust
                Mis lugu käib Top Gear Live TV3 reklaami taustal. Sama reklaam käib ka TV6 peal, aga teise taustamuusikaga. Mind huvitab see Pendulumi-taoline variant.
                Õhtul oli lahe juhtum, üks prantslane tuli hostelisse riidekapi suuruse kohvriga ja sai toa 3ndale korrusele no ja otsustas sinna siis liftiga sõita. Ronis oma kodinatega lifti… ja…. ja astus siis kirudes välja – see oli telefoniputka!!! Meil pole ju majas lifti!

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Tripeldan.
                  Jutuubis on video olemas, ehk et mingi käki saab sealt huviline MP3ks rippida.
                  We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Capitale Du Crime Vol.3 dans les bacs le 28/11/11 Abonne-toi à ma chaîne ici pour ne perdre aucune actu : http://bit.ly/N3kVjbEt retrouve moi sur Facebook : ...
                    “For a goalkeeper, there is no hiding place” (Brad Friedel)

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

"Maa tuleb täita lastega" täisversioon, mida siin on kasutatud. või sarnane kooriversioon. keegi?
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

epliku V, anyone?

Kommentaar

CD kvaliteediga Foster The People - Pumped Up Kicksi oleks vaja.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust

"Maa tuleb täita lastega" täisversioon, mida siin on kasutatud. või sarnane kooriversioon. keegi?
                              Veits hilja aga ikkagi:

http://www.youtube.com/watch?v=sbxbWVbtKIc

Kommentaar

Algselt postitas zip Vaata postitust
                                brilliant.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X